Günaydın efenim☀️🌸
Sizi ne mutlu edecekse, tez zamanda kavuşmanız dileğiyle..
O zaman dans💃
Günaydın efenim☀️🌸
Sizi ne mutlu edecekse, tez zamanda kavuşmanız dileğiyle..
O zaman dans💃
Miinicik bile olsa bir umut; geleceğe, hayata, aşka dair bir umut.
Her şeyin düzelmiş olması gerekmiyor ama belki diyebilmek gerekiyor, belki bugün biraz daha iyi geçer, belki biri yüzümü güldürür, belki ben kendimi şaşırtırım.
Değer hissi
Kendini gereksiz hissettiğin dönemlerde sabahlar ağır olur.
Ama bir yerde, bir şekilde, birinin hayatında iz bıraktığını bir kalpte yer alabilmek, birini kalpte yaşatmak, kalpleri fethetmek, bir insan, bir kedi, bir köpek vs insanı yataktan kaldırır.
:)
🙃🙃
Günaydın.
Bir gün ben de mutlu uyanacağım.
Bunun için Ege'de küçük bir köy evinde emekli olmuş bir yaşlı ihtiyar olmam gerekiyor.
Hafta içi 07:00-19:30 çalışmak hem de Ramazan ayında sahur da yapmak insanı hem uykusuz hem biraz sinirli yapıyor.
Köy evi + kuzu + tavuk + kedi + köpek+ unutmadan bir tane de at hayalim var.
Nasip...
Ne kadar da benim hayalime benziyor :))
Bana çalıntı görüş muamelesi mi yapıyorsun sen? 👻
Hayır benzer olduğunu söylüyorum :)
Bilerek ve didişmek için sözlü tacizde bulunuyorum ama sakinlikten ödün vermem diyorsun. 😅👏
Öyle efenim 😌
Sabahları mutlu uyanmak için çok büyük şeylere ihtiyacım yok aslında. İçimde bir huzur hissi olması yeterli. Kafamı yormayan bir hayat, güvendiğim insanlar ve güne başlarken içimi sıkmayan bir düzen. İnsan bazen küçük bir umutla bile daha hafif uyanabiliyor.
Günaydın 🌸 Enerjin buradan taşıyor belli ki… Sabah daha mutlu uyanmak için aslında büyük mucizelere değil, içini heyecanlandıran küçük bir sebebe ihtiyacın var ☀️ Belki yanında huzur veren bir insan, belki kendi hedeflerin için attığın bir adım… Ama en çok da içsel dinginlik. Gözünü açtığında “iyi ki” diyebileceğin bir hayat hissi 💫 Dans etme isteğin bile aslında içinde neşe olduğunu gösteriyor 💃
🌸
Cevap
18Cevap
Uykumu almış olmam lazım akşam güzel düşünerek uyumuş olmam lazım
Umarım olur niyetten bağımsız şeyler büyümez.
Umarım 🙏
❤️❤️
mutlu bir hayata
Enerjin iyi olması gerek erken uyanmak için.
Geç yatınca enerji yüklenemiyor ki
Gece erkenden uyumuş olmam lazım.. Sonra da sigara ve çay içmem şart..
Umarım uyumuşsunuzdur
Derin, aralıksız iyi bir uyku yeterli 👌 Sonra gelsin danss. ✌️
Uykuya hasret kaldım 🥲
Yok şükür. Sahura kalkmaktan🥲
Uyuyamıyorum uyku kalitemi katletti adamın birisi ondan beri erken uyuyamıyorum :/
Yok şu an iyim. Ama alışkanlık oldu sanırım uyuyamamak.
Ben düzensizliği seviyorum 🙄
Evet🙄
Yani ben biraz üşengeç insan olduğum için. Düzene sokmaya üşenirim🙄
Ona ds üşeniyorum:))) son raddeye kadar gitmem :))
Huyum böyle napayım:))
Misal, bayram yaklaşıyor ve temizlik beni bekliyor ama ben üşeniyorum 😪
Bu akşam olmaz efenim iftara davetliyim😌
Sağol
Erken gitmek zorunda olmadığım bi işe ve çok paraya… Huzurlu ve mutlu uyanmam için şart…
Umarım en kısa sürede olur 🙏
Günaydın hastayım ama spora gitsem mi diye düşünüyorum, mutlu değilim ama olabilirim
Geçmiş olsun 🙏
Bu mümkün değil ama hayatımda belirsizlik hiç olmamalı. Her şeye tahammül ederim de belirsizlikten hiç hoşlanmam.
Günaydın
Sabah kim için kalktığın kimin için işe gittiğin önemli o insanı bir nebze mutlu eder.
Uykumu almış olmam ve hemen bir kahve yapmam yetiyor sanırım
Benim gibi harika bir adama😏
Yenge de öyle diyor mu😏
Eminim😏
Zorunluluk olmadan uyanmam lazım.
Günaydın efenim :)
Umarım bol bol dinleneceğiniz o güzel tatili tez zamanda yaparsınız:))
Her sabah günaydın hayatım diyecek birine 😂😂
yok mu sanki:))
Gelecek umuduna
Kedim var o yetiyor mutlu olmama
Uykumu almaya ihtiyacım var
paraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gözün doysun🙄
amin hadi inşallah
Dahada kaslaşmak..
Kahveye
Para 😅
Başka be olabilirdi ki fjfj
Aşka hahahha
Bulursun inş. :))
Nerdee :))
Bahar da geldi neyi bekliyorsa artık:))
Kendi işime
İyi bir uyku..
Bir eşe yani kader arkadasına hayat yoldası na
Yüksek B12 değerine
Sabah güzel seks yapılırsa harika olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?