3 ve 4 gün uyumadığı oluyor bana yazıyor ruh hastası mı bu bana yazsın tamam keyif alıyorum da abi uyu yani niye uyumuyorsun
3 ay
3 ve 4 gün uyumadığı oluyor bana yazıyor ruh hastası mı bu bana yazsın tamam keyif alıyorum da abi uyu yani niye uyumuyorsun
Cevap
19Cevap
Seviyor demek ki ya da takıntılı birisi gadası
3-4 gün boyunca durmadan yazan insan boş insandır. Hiç mi işin gücün, hedefin, toplantın, kişisel zamanın yok. Sana demiyorum bu arada.
işyerindeykende yaziyor
bence ruhsal bir sıkıntı olma ihtimali yüksek ve bu ruhsal sıkıntının zamanla takıntıya dönüşme ihtimali de var bilgin olsun
Hayati tehliken bile olabilir ama sen keyif alıyorsun , harika …
Nasil
Sıkılırım ben neymıs o oyle ya.. işi gücü yok galıba
Çok sıkıcı oluyor oyleleri. Özlemeye firsat vermiyor ve hic cekilmezler.
Muhtemelen hayatında senden başka kimse Yok ama yine de bende rahatsız olurdum
Vardır sanmıyorum doludur
İşi gücü de mi yok hiç uyumuyor bana yazıyor diyorsun istemiyorsan bitir konuşmayı
işyerinde de çalışırkende bana yazıyor
İstemediğini söyle ona
Uyu diyorum ona hayır istiyorum ama uyusunda istiyorum uyumuyor
Kimseyi bu kadar düşünme internetten konuştuklarını bu kadar ciddiye alma biz aldık hata ettik
Ne olduki anlatmak istermisin? Ayrıca ben interneten tanışmadim kamudan tanistim
Dinlemek istersen neden olmasın zaten uykum yok
Olur
Soruyu beğeniyorum
Bir sürü kişi beğenmiş hangisi
Gizliden çıktım
Bi yüz versen anında oe olacak tip
Çok sıkıntı uyumuyorsa
Ahahah cok tatlisin 🥰
Sıkıntısı var belli ki
Evet sıkıntılı bir durum
Bunu git ona söylesene süper ahmak
Bir şey değil erkek için ata sporu
Sorunları vardır belki ama belli etmiyodur.
Sen bu durumdan keyif alıyır musun?
Yazsa sorun yazmasa sorun hdkdd
Nerden biliyorsun sendeöi 4 gün uyumadın
Her uyandığımda anında cevap veriyor
Pskolojik sıkıntılı bence
Dimi
Uyumayan insan hep kafada kurar
Neyi kuruyor acaba
Onu bilemem
Bu normal değil yaw
Takıntılı net
Az uyuyordur
Anormalin bile dışında
Uyuyordur illa ki
Uyumuyor
Ruh hastası o zaman uzak dur
Zorla ben uyutucam onu
Valla o bı gün gelip sana bişi yapmasın da
Ne gibi
Öyle insanlar takık ruh hastası sapıklar olur, istedikleri olmadığında delirirler
Hayda 🥺
Öyle yine de kendin bilirsin hayat senin seçimler senin güzel insan
Uzak durmaya çalış evin çalıştığın yer söyleme bence
Biliyorki evimi
Yavaşça yol ver öylelerinden adam olmaz
Nedenki
Genelde takıntılı manyak olur öyleleri kızım senin yaşın kaç
ohaa
Devammi hala
Adı ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Burada seni rahatsız eden şey aslında “bana yazması” değil, kendine hiç mola vermemesi gibi görünüyor 🌙 3-4 gün hiç uyumamak normal bir durum değil, vücut buna dayanmaz. Bu illa “ruh hastası” demek değil ama ya aşırı takıntılı bir heyecan ya da hayatında sağlıksız bir tempo olabilir. Sen keyif alıyor olsan da, dengesi olmayan bir enerji uzun vadede seni de yorar 💫 Biraz sınır koyman iyi olabilir.