Bazen insan kendini dışarıdan görmek ister. Kendi içinde bildiğiyle, başkalarının gördüğü aynı mı merak eder. Çünkü insan bazen aynaya değil, başka gözlere bakınca kendini daha net tanır.
Benim hakkımda ne düşünüyorsunuz, nasıl bir izlenim bırakıyorum?
Ben siteye geldiğimden beri seni takip ediyorum. Gerçekten iyi bir insansın; kibar, nazik, akıllı ve hayatı sorgulayan bir yapın var. Ama yazdığın bazı yorumlarda başka şeyler de gördüm… Hayal kırıklıkları yaşamışsın. Buna rağmen yeniden denemek istemen çok normal. Sonuçta her insan gibi senin de mutlu olma ve yaşama arzun var içinde. İnşallah karşına senin gibi biri çıkar ve gerçekten mutlu olursun. 🙂✨
Güzel sözlerin için teşekkür ederim. Böyle düşünmen gerçekten değerli. Hayal kırıklıkları oldu ama umut hâlâ yerinde. Dileğin için teşekkürler, Her şey gönlünce olsun. ☺️🙏
Öncelikle sorularını severek takip ediyorum, kişilik &karakter adına çok güzel soruların var. Seni birebir tanımıyorum ancak senin hakkında bir kaç çıkarımım var ; öncelikle saygılı bir insansın. Soruna geldiğim zamanlarda bana karşı hiçbir saygısızlığına rastlamadım. Öte taraftan gerçekten nazik bir mizaca sahip olduğunu düşünüyorum, çünkü dün mesela yorumlarım için teşekkür etmiştin yorumda içten yazdığım konusunda, bu tavrını kibar buldum. Tekrardan teşekkür ediyorum. Senin objektif olduğunu düşünüyorum, hak edene hakkını verdiğini hissediyorum. Bunun dışında kendi halinde sesiz bir insansın. Bir kabalığını görmedim hiçbir zaman. 🎗
Sende en çok dikkatimi çeken şey, duygularını aklınla dengelemen. Konuşurken kelimeleri özenle seçiyorsun; bu da hem derin hem güven veren bir izlenim bırakıyor...
Gecmisinde hepimiz gibi sen de hayal kirikliklari yasamışsın belli, ama yaşadıklarından sonra yine de hayata umutla bakabilmen, güçlü bir karakterin olduğunu gösteriyor. Bu yuzden de kırılmış ama sertleşmemiş birisin.
Bana gore hem düşünebilen hem hissedebilen nadir insanlardan. Zekân sakin, duyguların temiz. Bu denge çok az insanda var. 🥰
Bir ara soruların cevaplarını yapay zekaya yaptırdığını düşünmüştüm ama baktım gayet özgün ve kaliteli cevaplar veriyorsun sonrasında takip etmeye başladım😂. Bizzat tanışmadık hiç ama hayata bakış açın yorumların gayet aklı başında ve düzgün. Yükseleni başak bir yengeç olduğunu da düşünürsek zaten hem analitik hem duygusal zekanı iyi kullanan harmanlayabilen birisin. Kısaca tanıdığım kadarıyla kaliteli birisin.
Fotoğrafta yüzün net görünmese de duruşundan sakin ve kendinden emin bir enerji aldım 😊 Omuzların rahat, pozun doğal; bu da “ben buyum” diyebilen birine işaret eder. Abartısız bir tarzın var gibi duruyor, gösterişten çok sadeliği seçen birisin hissi veriyorsun. İnsanlar seni ilk etapta ağırbaşlı, güven veren ama biraz mesafeli biri olarak algılayabilir 🤍 İç dünyan ise muhtemelen düşündüğünden daha derin.
Tanışmadık ama takipleşiyotuz. Sorularjnızı beğeniyorum görüşlerinizde bence her insnaın kendini bulableceği cinsten duygjlarla dolu. Evin çocuğu derlerya hani, aileden gibi ben öyle göeüyorum açıkcası🌺
Seni ilk gördüğüm zamanlarda paylaşımlarını dikkatimi çekti ve bazı zamanlar sohbetlerimiz oldu. Tanıdığım kadarını söyleyim ki, sen ağırbaşlı sakin efendili birisin, duygu ve düşüncelerini kontrol etmeyi biliyorsun, insanlara ve hayata yargılamıyorsun. İnsanları ve olaylarını kaçmak yerine olanı olduğu gibi kabul ediyorsun. Dünyayı farklı bir evrene bakıyorsun, genel olarak ölçümlerini dikkat ediyorsun. Kimseden üstü altı bakmayan ve kendi özünü önemseyen dengeli halinde birisin. ☺🎈
soruna direkt cevap veriyim. ilk önce şunu söyleyeyim ki bu tarz soruları severim çünkü insanın kendini dışarıdan görmesi gerçekten ilginç bir bakış açısı sunuyor.
seninle ilgili olarak, yazdıklarından ve buradaki varlığından yola çıkarak, açık ve meraklı bir insan izlenimi edindim.
Soruna şöyle cevap vereyim ben yenı sayılırım ama geldıgımden beri genelde aynı sorularda senın yorumlarını mutlaka görüyorum ve okuyorum tabi düşünce yapın fıkırlerın kurduğun cümleler sanki benım dilimden çıkmışcasına benımsıyorum yapı olarak keskin kenarları olmayan egosuz ılımlı empati sahıbısın dıye düşünüyorum..
Yine çok güzel bir yöntemle kendinizi tanıma çabasıyla karışımızda görüyoruz sizi. Sitede duruşu bozulmayan yardımını görüşünü esirgemeyen tecrübe ve saf duyguları yansıtan birisiniz. Hep var olmanız dileğiyle
Kendini yetiştirmeyi başarmış, bilgili, tecrübeli, olgun, düzgün bir insansın takdir ettiğim bir çok yönün var bunca zamandır elbette hatasız kul olmaz ama ben bir ters hareketini görmedim kalbin gibi bir hayat diliyorum 😇
Sizi pek tanımıyorum ama genel olarak gördüğüm kadarıyla toksik bir maskülenliğiniz yok. Medeni, mantıklı, kültürlü ve aktif dinleyebilen bir insan gibi duruyorsunuz.
Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Yani yıllardır tanışıyoruz hatta Pandemi neredeyse birlikte geçirdik diyebilecek kadar konuşuyorduk normal iyi kendi halinde bir insansın işte Ayhan dkdkdk
Valla seni yakından tanımadığım için net bir şey söylemem doğru olmaz. Sorularına bakacak olursak iyi biri gibisin. Ama gerçekte nasılsın bunu bilemem tabi.
Soru ve görüşlerinden gördüğüm kadarıyla, hem sakin hem de duruşu oldukça güçlü bir karakterin var. Cevapların çok mantıklı ve içten, gerçekten pozitif bir enerjin varr.