Benim hakkımda ne düşünüyorsunuz, nasıl bir izlenim bırakıyorum?

Bazen insan kendini dışarıdan görmek ister. Kendi içinde bildiğiyle, başkalarının gördüğü aynı mı merak eder. Çünkü insan bazen aynaya değil, başka gözlere bakınca kendini daha net tanır.
Benim hakkımda ne düşünüyorsunuz, nasıl bir izlenim bırakıyorum?
Benim hakkımda ne düşünüyorsunuz, nasıl bir izlenim bırakıyorum?
Cevapla