Sizde de oluyor mu, bazen artık uzatmaya gerek yok bitti olayı😅 ?

Neyse çay faslına geçeceğim. Sorumu cevaplayın😅 bazen olur ya birileri , kalbine gelmez ama gitmez de falan.. işte ona son noktayı koyup rafa kaldırmak.. bazen de bilemeyiz , bitti dediğimiz yerde yeniden başlar😅🥳 yani bunlar kafamdaki aforizmalar işte, hep okuduklarımdan etkileniyorum ama neeee

Sizde de oluyor mu, bazen artık uzatmaya gerek yok bitti olayı😅 ?
Güncellemeler
3 ay
Ya bişe denedimde, ben cevabımı aldım valla😅🥳
Sizde de oluyor mu, bazen artık uzatmaya gerek yok bitti olayı😅 ?
Cevapla