Keske bi sihirli değnek olsa kafamdan cikarilsa hepsi hic o olaylari son 3 4 senemj unutsam istemiyorum artik
3 ay
Keske bi sihirli değnek olsa kafamdan cikarilsa hepsi hic o olaylari son 3 4 senemj unutsam istemiyorum artik
Cevap
4Cevap
içini dökmek ister misin? belki iyi gelir.
😭😢😢aglicam ya
ağlama gel anlat
Sen boyle yazinca aglayasim geliyor
gel konuşalım bence
Once kendime geleyim belki gecer burada sorunca biri dinleyince en azindam geciyor ama tekrar anlatirsam yine geliyor
nasıl istersen artık. ben buradayım biraz daha
Gönderiyorum enerjiyi hazır ol yolda telepati ile
Neden ne oldu ki
Unutamiyorum
Kimi sevdiğini mi
Onu evet unutamiyorum
Digerini ise sevmemistim ama yasadiklarimi istemiyorum keske silsem onlari travmative etti beni hersey mahettim ben onunla kendim yaptim ona kanip
Ama asik oldugum da kavusamafim istemedi beni olmadi iste
Sürekli hayatına bu şekilde tek devam edersen sorun olur aklına gelir modun moralin düşer
Napiyim
Hoslandigim biri yok ki
Arkadaşların yok mu kahve iç veya konuşmak isteyen birisi varsa şans ver
Yok
Digeri de yok
Istemiyorum
Stresten kusma hissi geliyor stres mi ne bilmiyorum ama midem bulaniyor
Kendine haksızlık yapma yaşamak varken kendini hapse götürme
Annemden de biktim evden kovgu beni bugun resmen
Bide bu cocugu hep dusunuyorum yani bazen hep degil
Bi hissim yok digerine hele hic yok digerine yasadigim seylere sinir ofke duyuyorum hatirlayinca ama buna degil
Neden olmadi neden boyle oldu diyorum o kada
R ama hissim de yok neden olmadi da biliyorum cunku istemedi ama iste aklimdan cikaramiyoeum
Ki hep de aslinda dusunmuyorum sadece yalnizim aklima geliyor
Yapamiyorum
Aile sorununa üzüldüm ama yine de kafanı dağıtmadıgın sürece daha kötü günler seni bekliyor ve ayrıca sevmediğin kişiyle aranızda ne geçti ki bu kadar sıkıntı yapıyorsun
Kptu gunler filan beklemiyor beni
Kotu gunlerim gecmisim ozellikle de ailem o kadar
Anlat işte konuş rahatlayacaksın eminim
Hasani unutayim maddi ozgurlugume kavusayim sagligima kendime iyi bakayim zayiflamak da dahil baska bir istegim yok Şu an icin
Hasandan sonra kimseye asik olamiyorum
Ozellikle o yasadigim iliskideki kisiyi sevmiyordum diye daha cok korkuyorum simdi
Sen burada dert yanarken yaşamaktan ölürken hasan şu an gülüyor bunu bilerek yaşa ve ona göre karar al
Onu biliyorum dedim ya ben onu istemiyorum bir hissim de yok ona karsi
Ben sadece ne hisettigimi de bilmiyorum ama sanirim o zamana takilip kalmisim cikamiyorum zaman durdu gibi sanki o zaman benim icin belki rededildigimde belki o siralar sonradan olan olaylarda bilmiyorum iste
Hasanla sonradan da jarsilastik ben yanina gitmedim istemedim bana oyle davrandiktan sonra beni istemeyip zorla ayip olmasin diye bana jatlanmasini kaldiramazdim istemedim ve gitmedim daha sonra da ayni yerlerde bulunduk ama hic bisey hisetmiyordum o ask gibi degildi ama tabi eve gelince yine oluyordu boyle yasanmamaislik uzyntu
vs vs 3 4 gun kendime kapandigim
Peki tamam anladım ama neden Zorlaya zorlaya başkasına şans vermiyorsun ki
Yok yani his yok bende birine jarsi oyle biri yok Şu an hayatimda
Bide yapmam gereken isler var, kilo vermek, is bulmak tabi bunuj icin bir egitimimi bitirmem lazim o, sonra okul derslerim ve insgilizce bunlari once yapmam lazim ama herseyden once cok onceligim kilo vermek sonra da online egitimim
Yani is bulmam
Annem mayis ayinda para vermeyi kesiyor
Nerde yaşıyorsun ki sen
Boluda Şu an okuyom
İstanbul'da olsaydın yardım ederdim kesinn
İstanbul'da degilim ne yardimi edecektin ki
İstanbul'da olsam hem is sorunum olmazdi zaten benim kimseye ihtiyacım yok insanlara guvenmem ben
Sen bilirsin o zaman hayatta kalmak için tek başına mücadele vermek istiyorsan sen bilirsin
Herkes hayatta tektir
Kesinlikle
O guzden kimseye muhtac degilim gerek de yok
Kimse benim Anam babam degil
Ben birine yapmam bunu mesela herkes kendi yapmali
Yardim etmek hayTina dokunkaj baska fikir olarak olur filan asking ne yaparim ne kabul ederim karakterim ve dusuncem bu
Aksini*
ah keske keskee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İçinde biriktirdiğin o ağırlık iki yıldır taşınmış, o yüzden yorulman çok normal 🌙 23 yaşında bir kalbin bazı şeyleri büyütmesi zayıflık değil, insanlık. “Hissim kalmadı” diyorsun ama zihnin hâlâ konuyu kapatmamış olabilir. Bastırdıkça değil, anlamlandırdıkça azalır bu düşünceler. Kaçmak yerine “bana ne öğretti?” diye bakmayı dene. Zaman tek başına yetmez, sen bilinçli bırakmayı seçtiğinde hafiflersin 🌿✨