Utanç duyduğum, yerin dibine girdiğim bir ortamda nasıl hayatta kalıp derslerime odaklanabilirim?

Bir süre yaşamak zorunda olduğum utancımda yerin dibine girdiğim bir ortamda nasıl yaşayabilirim? Bu utançtan derslerime odaklanamıyorum, beni yiyip bitiriyor

Güncellemeler
3 ay
Yani şunlar oldu 1. Bu kız hep terliklerini girişe bırakıyor bende geldiğimde kızın terlikleri dikkatimi çektiği için baktım bunuda arkadaşı gördü ve muhtemelen ona anlattı,2. Odalarımız karşılıklı aynı anda kapıyı açınca odasında sarkı açmısti ben onu görünce kapıyı geri kapattım hepsi bunlar 3. Büt zamanı memlekete gidiyorum diye valizimle çıktım ama beni 2 gün sonra okul etrafında gördü tatilden döndüğümde ismimi kodlayarak o benim terliklerine baktığımı gören kızla dedikodumu yaptılar işte
Utanç duyduğum, yerin dibine girdiğim bir ortamda nasıl hayatta kalıp derslerime odaklanabilirim?
Cevapla