Şu an aklınıza gelen ilk şeyi yazın bakalım neler varmış 😃

Şu an aklınıza gelen ilk şeyi yazın bakalım neler varmış 😃

İçimden cem adrian kül şarkısını söylüyordum.
İçimde bir şey kanıyor
Keskin bir vedanın yarası sızlıyor
Yüzümde bir şey soluyor
Aynı değil, umudun rengi kayboluyor
Kalbimde bir yerde bir orman yanıyor
Bıraktığın şarkılar sahipsiz susuyor
Şiirler hep dargın, dualar şifasız
Ömrüme mıhlanmış bir cümle
Kül olur kalbindeki zamanla
Yana yana, yana yana
Yana yana, yana yana
Böyle böyle mırıldanıyorum😅
Ağlama modundasın galiba 😅
Yok buhran mod ağlama faslını gündüz atlattım 🤣
Aklıma şu an ilk gelen şey çikolatalı puding ve kagıt helva ve dondurma 😂sanırım gece vakti tatlı krizi geliyor bana jdjdjfjfdjdh sipariş versem şimdi gecenin 2:03 kurye artık bana o kadar alıştı ki işbirligi bile yapıyor hdjcjfjddj
Resident evli oynamaya başlayacağım çünkü leona yanıyorum

Aklıma ilk bu geldi
Başlayacağım şu klavye hatasına🤦♀️ evli ne puahshshk

Atatürk.
Aklıma gelen ilk şey tam olarak “kontrollü delilik” oldu 😄 Görseldeki enerji bana Harley Quinn’in o çılgın ama bir o kadar da özgüvenli hâlini hatırlattı. Senin sorunda da biraz eğlenceli meydan okuma var gibi hissettim. İçinde spontane, renkli ve sınırları zorlamayı seven bir taraf olabilir mi? 🎭💥 Bazen insanın aklına ilk gelen şey, bastırdığı tarafını ele verir 😉
Cevap
94Cevap
Bu gençlik nereye gidiyor böyle , bir öğretmen 17 yaşındaki bir öğrencisi tarafından öldürülüyor hemde hiç düşünmeden 🥺😌
🥺😌😥
Dünyanın bütün liderlerini bir araya getirip sıra dayağı atmak istiyorum
Az önce kadınlara dair bir şeye yorum yaptığım için aklımda kadınlık kaldı yani
Şu an aklıma gelen ilk şey şu: insan en çok anlaşılmak istediği yerde yoruluyor.
CE Ceyli cala cula cambır leyli cap cup
Nerde gereksiz bilgi eğlenceli şeyler var ben de akdjdjf
Şimdi de takatuka tekerlemesi haha
Depresyon güzelimm şarkısı 😃🖤
Yaa 😃😘💋
Çok yoruldum çayy içöek istiyorum😅
Şu dudağımdaki uçuk gibi şey biran önce geçse ne iyi olur gadası 🤣
Amin
Aklıma gelen ilk şey.
“Nankör insanlar aslında en büyük nankörlüğü kendilerine yapıyorlar.” diye düşünüyordum, onu yazayım dedim...
Sanırım duygularımız karşılıklı değil. Uzaklaşmak için sohbeti arşive alayım
Yazarken kalbim kırıldı 😭
Sen ne ayaksın 🤗
Darılmaca yok ilk bu geldi 🤗
Bu şavaşta olan masum insanlara oluyor. 165 kız çocuğunu öldğrmüş katil israil
İlk tavuk yumurtadan çıktıysa yumurta nereden çıktı
Bugün çikolatalı bayram şekeri aldım ne zaman yesem diye düşünüyordum jgkjj
Harley Quinn’in aslında Barbie the Movie deki Barbie olduğu ve ikisininde Margot Robbie olduğu 😃 fotoğrafı görür görmez aklıma gelen
Kavurmayı ısıtmakla iyi ettim.. Köfte az gibi sanki.. Aman geçende az gibiydi ama arttı.. Neyse şerbeti dolaptan balkona alayım da çok soğuk olmasın
İnsanlardan ve şehir hayatından uzaklaşmak ve kendime, huzura kavuşmak adına küçük bir prefabrik ev yapmak 😌😌😌
Sadece acıktım yemek su ve hemen akşam olmasını istiyorum durmadan akşama kadar kod yazıyorum sıkıldım 😊
"Anlamsız"
Ne anlamsız? Neyin anlamını bulmayı çalışıyorum bilmiyorum. Anlamsız ama. 🤷🏻♂️
Aklımda yazmam gereken bir şeyler kıpırdanıyor. Ama tam olarak yazilacak kıvamda değiller küçük kurtçuk gibiler ben sıralanmalarını bekliyorum
Gazap bombasını israil üzerinde denemesi için İran'a vermeyi düşünüyordum
Aklıma şu an ziyafet sofrası geliyor kebaplar pilavlarr tatlılarr
Boş boş ekrana baktığımı fark ettim, yazık bana yahu
Yalnızlık Allah'ın insanlığa vermiş olduğu en muazzam güzellik
Tecrübe hayatta yenen kazıkların bileskesidir. Tecrubelimisin
Şu uykunun içinde bu kadar uykusuzlukla nasıl baş edeceğim
Savaşa son verebilme gücü verilseydi ve diğerini diyemem ahaha
Aslında çok güzel bir güç olurdu
Her şey mükemmel olurdu
Ama o zaman da emin ol doğanın dengesi bozulurdu ve uzun vadeli bu insanlık için daha kötü olurdu
O yüzden
Savaş demiyelim belki ama doğanın kendi uyumunu ve devletlerin menfi etik çıkarlarını gözetmeleri için en azından etik
Caydırıcılıklar en ufak insani zarara
Neden olmadan sağlanacak bir dünya
Savaşsız bir dünyadan uzun vade de
Çok daha evladir
Bilemıyorum caydırıcılık evet ama bunu soykırımcı o ülkelere yapmak lazım aslında akıllanmayacaklar ve durmayacaklar
Şimdi sütyen ile ilgili bir soru sordum aklım orada.
Doğru gerçekten doğru mu yoksa bana öğretilen doğru mu
Harley Quinn (soruyu okurken görseli gördüm)
maç bitince siteye bakmamı sağlayan ne ise oo
Aklıma stiletto ayakkabının giyince verdiği özgüven geldi
araçları nasıl geri getiricem savaş bölgesinden
Ayaklarım ağrıyor bütün gün ayakta çalışmaktan
İyiki var sözü geçti
Harley ve Joker aklıma geldi
Ne yazayım 🤣😀
Endoplazmik retikulum
Ne yazacaz şimdi bu soruya
Sahurda güveç yemek geldi olur mu sjsjs
Tekneler çok iyiy duruyor beee
Fenerbahçe bu sezon şampiyon olur mu 💛💙
Canım hamburger çekti🙄 ilk aklima gelen o🙄
Seni seviyorum. hahajaj
Uyusam mı spor mu yapsam yoksa yarın ofise kıyafetimi mi hazırlasam
Harley Queen e hayranım ben ayrı bir çekiciliği var bana gore
Benim dusuncem cilgin bir kadin her an herseye hazir gibi
burazdaha uyuyacagım bırak teli🤣
Görseli görünce aklıma Joker geldi ya🙄
Yazamam çünkü biraz agresif
Kocaman boşluk
Hayatın zorluğu geldi aklıma
Şu arabalar satilsada koyun alsam 😅
Uyusam mı iş mi yapsam diye düşünüyorum
Neden çocuklar ölüyor hep
Gazetede hangi haberler var acaba
Dünya bir gündür oda bu gündür
Trump sen nasil bir manyaksin ya
Stalk yaptığım biri var o geldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?