Ne zamandır istediğim bir etiket olan kişilik karakter konusunda da etiket sahibi oldum ne düşünüyorsunuz?

03 Mart 2026 Salı 16.50
Ne zamandır istediğim bir etiket olan kişilik karakter konusunda da etiket sahibi oldum ne düşünüyorsunuz?

03 Mart 2026 Salı 16.50
Bugün herkesi fenomen yapıyorlar sanırım bir hanımefendi daha bu etiketi aldı Tebrik ederim 😁 Benim anca bütün sorular süper soru seçiliyor gelen giden yok
Eğer istiyorsan dostum istediğin bir konu etiketinde kızlar soruyorum Bence hesabına mesaj at Fenomen olmak istediğini takip ederler onlar seni Uygun olduğunda teklif getirirler ya sırayla alım yapıyorlar
Anladım para ve ekonomi başlığında yapsalar keşke bu konuda sohbet etmeyi seviyorum
Tamam şimdi kızlar soruyorum Bence hesabına mesaj at bu konuda Fenomen olmak istediğini söyle bu konuda paylaşımlar yaptığımız soru cevap yapmak istediğini söyle aynı zamanda paylaşımlarını da buna göre yönlendir olursun yani zor bir şey değil
Tebrik ederim
Başarın daim olsun
Teşekkür ederim
Teşekkür ederim
Hayırlı olsun seni gönülden tebrik ederim 👏 👏 🧿 🤗 eline emeğine sağlık 🙏 🌺
Çok teşekkür ediyorum
Rica ederim ne demek 🙋
EİG için teşekkür ederim 🙏🌸
Ne demek denk geldikçe her zaman bir şey söyleyeyim ben sadece beni takip edenleri Takip ediyorum hesabın açık olduğu için her zaman gelirim sorularına senin için sorun olur mu
Hayır hiç sıkıntı yok 🤗
Yanlış anlama ama
Neden anliyim ki
Ben kimseye beni takip et niye etmiyorsun demem ki
Olsun neden takipten çıktı Bir şey mı oldu ben mı Bir şey yaptım diye
Yok hayır sıkıntı yok 🙋🌺
Çok şekersin bayramda bir kilo alalım senden 😂
Haha 😂 teşekkür ederim 🙏🌸
Rica ederim efendim
Tebrik ederim, emek verdiğin bir şeyin karşılığını almak insanın içinde tatlı bir gurur bırakır 🏆✨ Sen aslında sadece bir etiket almadın; istikrarının ve duruşunun görünür olmasını sağladın. Ama asıl mesele şu: o etiketi taşıyacak karakteri sürdürebilmek 😉 Fenomen olmak kısa süreli haz verir, kalıcı olan tutarlı olmaktır. Şimdi gözler biraz daha üzerinde, bunu avantaja çevirmek senin elinde 🚀
KS de fenomen olmak gereksiz mı
Cevap
5Cevap
Tebrikler, fenomen olmadım ben halkın adamı olmayı tercih ettim..
Biz de halktan kopmadık 😂
😂😂
O konuda tecrübeli olduğunu ve mantıklı cevaplar verdiğini
Teşekkür ederim
Sen zaten derin bir insansın
Kafandaki olgunluk sorularına yansıyor
Hak ediyorsun üretken birisin
Bravo 🌹🙏
Teşekkür ederim çiçek sende
Hayırlı olsun. Bence ha fenomen olmuşum ha olmamışım tek farkı soru sayısı ve bence yazabilmek
Sana herkes böyle düşünüyor ama tek fark soru sayısı değil şunu söyleyeyim sana soru paylaşım yaptığını daha ön plana çıkıyorsun ve paylaşımdan etkileşimin daha yüksek oluyor Eğer Evet seni genelde şöyle bir şey var ya bu etiketi alsam ne olur almasam ne olur ama bunu diyenlerin birçoğu da gerçekten alıyor ve sonradan iyi ki almışım diyor mesela o konuda sorduğun soruların direk süper olarak düşmesi seçilme derdinin olmaması yazdığın Bence makalelerinin ön plana düşüp çok fazla cevap gelmesi
Tebrikler.
İş saatlerim azalır ve üşenmezsem ben de denemek istiyorum.
Teşekkür ederim
Umrumda değil uğraşamam 1 kez fenomen oldum anamı ağlattılar olana kadar o gün bugündür olmam 😂
Niye ne oldu ki 😂 Allah Allah
Uğraştırıyorlar shshs
Nasıl
Tebrik ederim
Teşekkür ederim 😂
Hayırlı olsun tebrikler
Teşekkür ederim
Tebrik ederim
Teşekkür ederim
tebrikler
Teşekkür et
Teşekkür ederim
Tebrik ederim😊🥰
Teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?