Kızların görüldü atıp cevap vermemesi neden bu kadar egoistçe geliyor?

Arkadaşlar öncelikle incel falan değilim. Mantıklı bulacaksınız bence.

Mesela bir kızla konuşurken rahatsız oluyorsa söylesin veya ben sorunca da ben suçlu oluyorum. Rahatsızlık veriyorsam yazmayayım diye.

Rahatsız olan "yazmandan rahatsız oluyorum, yazmazsın sevinirim" diyebilir. Veya sonra engelleyebilir.

Ama bu kadınların görüldü merakını hâlâ anlamıyorum. Anlayan var mı aranızda? Daha havalı mı oluyorlar kendilerince?

Egoları şu düzeyde sjejdj
Egoları şu düzeyde sjejdj

#Shelbydbakir

Kızların görüldü atıp cevap vermemesi neden bu kadar egoistçe geliyor?
Cevapla