Kız dayanışması yapmayan kızlar neden yapmıyor?

Bu hayatta en değer verdiğim şeylerden biri bu bı kızın kalbini kırmamaya çalışmıyorum tanımadığım bı kız bı yerde dalginsa gidip oturup konuşurum bı kız güzelse bunu ona söylerim tanıyıp tanımadığım önemli depil herşeyle desteklerim onu aşa düşürecek kelimeler etmem ilk destek vericek kişiler olurum yaşı benden küçükse ablalık yaparım büyükse kardeşleri gibi olurum ama kendi cinsinden nefret eden kızları anlamıyorum ya da bı kıza cildin güzel dediğimde ama o biyle yaptı eskiden böyleydi demek ya da göz devirmelerini anlamıyorum bu yalakalık olmadığını nasıl ogrenicekler
Kız dayanışması yapmayan kızlar neden yapmıyor?
Cevapla