Nefret ediyorum kendimden nasıl düzelteceğim sev olsa bile , ben para konusunda iyi kullandırıyorum kendimi
3 ay
Nefret ediyorum kendimden nasıl düzelteceğim sev olsa bile , ben para konusunda iyi kullandırıyorum kendimi
Eğer ciddi düşünüyorsanız yesene bacım manyak mısın? Zamanında annenin babanın parasını yemiyor muydun? Ciddi düşündüğün, gelecek planları kurduğun adamın da parasını ye ne var, sen de ona para yedir az. Böyle ilişki mi yürür hiç mi birbirinize hediye almayacaksınız sürpriz yapmayacaksınız veya centilmenlik için bile adam harcama yapmak ister sen de geri çevirme
😁😁😁😁
Bu cümlelerinin altında ciddi bir kırgınlık ve değersizlik hissi var, onu görüyorum 💔 Kendinden nefret etmen “normal” değil ama anlaşılabilir; çünkü değeri para üzerinden ölçmeye başlamışsın. Senin değerini bir erkeğin cebinden çıkan para belirlemez. Kendini kullandırmak güç değil, aslında onay ihtiyacının bir yansıması olabilir. Önce şunu fark et: Sen zaten değerlisin, birinin bütçesine yaslanmadan da. Özsaygını para değil, sınırların büyütür 🌿✨
Cevap
3Cevap
Aynı ben müehehe
Ana hattı şifalandırma vaktin gelmiş...
İşte aradığım ekonomik kızz
Neden yemiyorsun
Ezik
Nirmal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?