Kendime değer veremeyip erkeklerin parasını yiyemediğim için kendimden nefret etmem normal mi, bunu nasıl değiştirebilirim?

Nefret ediyorum kendimden nasıl düzelteceğim sev olsa bile , ben para konusunda iyi kullandırıyorum kendimi

Kendime değer veremeyip erkeklerin parasını yiyemediğim için kendimden nefret etmem normal mi, bunu nasıl değiştirebilirim?
Cevapla