Kötü gününde seninle ağlayan mı, iyiliğinde seninle mutlu olabilen mi daha yücedir?

Kimsesiz bir teselli. Üzülüyor muydun olanlar için güzel cümleler ile ruhumu durularken, yoksa gözlerinden anladığım kötülüğüme hoşnut bakışlar mıydı.. Bunu ayırt etmek için zaman ayırmak istemiyorum ve çelişki barındıran bir teselli, mutluyken dinlediğin kötü bir müzik gibi olurdu. Benimle birlikte güldüğünden emin olduğum o mahluk; nerede üzüntümü üstlendiğine yemin edebileceğim eksiğim. Sen büyüyorken üzülüyorlar ve küçülmen için edilen onlarca duaya rastladım gökyüzünde. Herkesin kötülüğünü isteyenler, basamağın üst tarafına çıkmalarının tek yolunun bu olduğuna inançları çokça büyümüş. Bu kendini büyütemeyenlerin ruhunda yeşeren bir inanç olsa gerek. Sen onlardan olma, gücüme yaslan ve benimle birlikte büyü, gerekirse azal fakat sadece öyle görün; benim mabedimin hiç dinmeyecek suyundan içmek ancak bu şekilde mümkün olabilir.

Kötü gününde seninle ağlayan mı, iyiliğinde seninle mutlu olabilen mi daha yücedir?
Kötü gününde seninle ağlayan mı, iyiliğinde seninle mutlu olabilen mi daha yücedir?
Cevapla