Bir insan gerçekten değişir mi, yoksa doğru kişiye mi dönüşür?

İnsan değişebilir.
Ama değişim baskıyla değil, farkındalıkla olur.
Birini kaybetmemek için geçici olarak değişmek başka;
kendini tanıyıp gerçekten dönüşmek bambaşkadır.
Bazen “doğru kişi” sandığımız şey,
içimizde zaten var olan tarafı ortaya çıkarandır.
Yani o kişi bizi başka biri yapmaz;
olabileceğimiz hâle yaklaştırır.
Ama unutmamak gerekir:
Değişim başkası için başlarsa yorulur,
kendin için başlarsa kalıcı olur.
Bir insan gerçekten değişir mi, yoksa doğru kişiye mi dönüşür?
Bir insan gerçekten değişir mi, yoksa doğru kişiye mi dönüşür?
Cevapla