Birini sürekli düşünmek neden olur? Aklından çıkaramamak
3 ay
Birini sürekli düşünmek neden olur? Aklından çıkaramamak
Psikolojik olarak birini sürekli düşünmek genelde beyninin o kişiyle ilgili bir "tamamlanmamışlık" hissine takılmasından kaynaklanır. Zihin açık uçlu hikayeleri sever, sonuçlanmamış meseleleri çözmek için uğraşır durur. Karşındakine karşı hislerin netleşmemişse, ona ulaşıp ulaşamayacağın belirsizse ya da aranızda yaşanan bir şey havada kaldıysa beynin bunu bir sorun olarak algılar ve sürekli o konuya geri dönerek "bir çözüm" bulmaya çalışır.
Ayrıca bu durum bazen kişinin kendisiyle ilgili bir şeyin yansımasıdır. Örneğin o kişide hayran olduğun bir özellik, aslında kendinde eksikliğini hissettiğin ya da geliştirmek istediğin bir yön olabilir. Ya da o kişi sana kendini iyi hissettiren bir duyguyu temsil ediyordur; değerli hissetmek, heyecanlanmak, arzulanmak gibi. Onu düşünüyorum sanırsın ama aslında özlediğin şey o hislerin ta kendisidir
Birini sürekli düşünüyorsan, zihnin o kişiyle ilgili çözülmemiş bir duygu taşıyor olabilir 💭 Bu bazen yoğun hoşlanma, bazen yarım kalmış bir hikâye, bazen de egonun takıldığı bir durumdur. Beynin belirsizliği sevmez, netlik arar. O kişide seni heyecanlandıran, eksik hissettiren ya da tetikleyen bir şey vardır. Kendine şunu sor: Onu mu, yoksa onda hissettiğin duyguyu mu düşünüyorsun? ❤️🧠
Cevap
1Cevap
kac gundur vs aklinda tam
Yıllarca
oha kac yil tam
Saplantı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?