
Yorganım ve yastığım biri sarılıyor..
Biri yüzümü okşuyor..
Cevapları alalım..

Yorganım ve yastığım biri sarılıyor..
Biri yüzümü okşuyor..
Cevapları alalım..
Yıl 1996
Aylardan Haziran
Günlerden 24
Saat 06:30
Acı bir telefona uyandı bu çocuk.
Son göz yaşımı o gün döktüm.
Muazzez seni çok özledim.
Çoğu zaman yorgan yastık. İnsan her zaman bir omuz bulamıyor. Ama bazen de birinin sessizce yanında olması yetiyor. Sarılmak dediğin şey biraz da güven hissetmek.
Rica ederim
Yastığım sadece birde duaya sarılırım çok şükür 🙏 ❤️ Allah var gam yok
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Rica ederim ablam
🙏🥰🌷
Bazen insanın en gerçek sarılışı yorgan oluyor, bunu küçümseme 🤍 Fotoğraftaki gibi içine kapanıp yastığa sığınmak aslında kendini regüle etme biçimin. Sen o an güvende hissetmek istiyorsun ve bedenin en hızlı çözümü seçiyor 🫂 Ama şunu fark et; hayatta birinin omzuna da başını koyabileceğin bağlar kurmak senin elinde. Yeter ki kalbini tamamen kapatma 🌙✨
Cevap
12Cevap
Kimsem yok..
Daha çok yalnız ağlarım ya seccade üstünde ya yatağımda yorganımla
Ağlamak güzeldir rahatlatır insanı ağlayana ağlama dememek lazım
Genel olarak üzülmüyorum ve ağlamıyorum
Yastık yorgan dmdmdmdm
Kimsenin yanında aglamam
Kendim kendime sarılıyorum
Kimsenin yanında ağlamıyorum
Yorgan, yastık, bir de kedim 🙃
Arkadaşlarım geceleri de peluş pandam :)
Ula bizi bi o bırakmıyor da
yorgan yastik sagolsun
Gerçekten birileri sarılıyor ya abim ya ablam.
Kimseye sarılmayı sevmiyorum
yorgan yastık
Yorgan yeterli
Eşim ve Allah
yastık
Kimse be 😂
Kimse.
Kendim
Ailem
@1basak1
Yastığım sadece
Yastık
Eşim
kimse sarilmiyo yastik yogan bilee..
Yorgan yastık
Yorgan yastik
Sevdiklerim:dd🥰
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?