Üstünden zaman bile geçse unutamadım (Eski eşimi) keşke unutabilsem keşke nefret edebilsem bana neler yapmasına rağmen ondan nefret edemedim hatta acıdım… bir insanın kendine yaptığı kötülüğü kimse yapmaz diye acıdım..
3 ay
Üstünden zaman bile geçse unutamadım (Eski eşimi) keşke unutabilsem keşke nefret edebilsem bana neler yapmasına rağmen ondan nefret edemedim hatta acıdım… bir insanın kendine yaptığı kötülüğü kimse yapmaz diye acıdım..
Cevap
9Cevap
Ne yazık ki hala daha seviyorsun. Sana ondan fazla değer verip sevene denk gelmedikçe sen o yarayi kapatamazsin
Yaşanacakları ysşayamadığın için olabilir. Tam olarak ne problem yaşadınuz
Aldatıldım …
Çok geçmiş olsun kaç yıllık evlilik ti? Bir nedeni varmıydı
Aldatılmanın nasıl bır nedenı olabılır …4 sene ılıskım vardı 3 sene evlılık
Sen beni yanlış anladın ben sende bir hata olarak söylemedim., o bahane olarak ne dedi dedim..
Şu kısacık hayat için bunca düşünmek fazla olmadı diyin ve geçin
KESKe yapabılsem bu derece yıpranmazdım
Alışkanlık iradeyi emer. Yaşadığın şeyleri unutmak uzun zaman alacak
Çok alışmıştım
Aşık degılım ama unutamadım gecmısım çok yaralı sadece esım degıl oğlumu da kaybettim unutamıyorum ınsan nasıl unutur..
Kaybetım doğumdan sonra … nefesı kesıldı
Ozledım ılk başta çok güzeldi hersey gökyüzünde gıbıydım sonra bır yere çakıldım kendımı kaybettim bulamadım o günden sonra … severek ayrılmak çok zor
3 sene olacak yazın … boşanalı bu arada ben severek ayrıldım o gayette Iyı ayrıldı aglasada pısman daolsa benı aldattığı kısıyle evlendı çocuk bıle yaptı
Evet.. akraba uzaktan
Üzücü
Mutlaka vazgecilemeyecek bir yönü vardı
İlk askımdı dıyelım …
Yani anladım gibi herşeyin ilki guzel
Insan celledina asik olurmus stokholm sendromu
maalesef
Neden boşandınız
Aldatti.
Neden mı … bırkere bıle kötü konuşmadım herseye tamam herseye evet bakımlı güzel kendıne dıkkat et evıne öyle tertemiz yemekler desen öyle … ınanın abartmıyorum ama sebep arıyorum bazen hıc bır sebep yok … Herseyım doğru Icım oyuzden rahat
Öyle oldu..
16 yaşında başladı dıyelım 19 da evlendım 23 de boşandım
Baya uzun sürdü ve bıttı
Çok yazık etti bana 2 senedır hayatımda bırı var bırden gelısti sevdım yalan yok ama guvenmedıkten sonra tüm guvenımı caldılar… çok zorlanıyorum çok yıpranıyorum çok yoruldum
Gereksiz bi takıntı
Gurur gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın şey çok insani… 25 yaşında büyük bir kırgınlık taşıyorsun ama kalbin hâlâ merhamet üretiyor 💔 Çünkü sen ilişkiye sadece birine değil, hayallerine, emeğine ve “birlikte olacak hayat” fikrine bağlandın. Nefret edememen zayıflık değil; senin vicdanının ve empati gücünün göstergesi 🌿 Ama acımak da bağın bir türü, bunu fark et. Onu değil, aslında yaşadığın hikâyeyi bırakamıyorsun. Zamanla şefkati kendine çevirdiğinde hafifleyeceksin 💫