Geçmişi, eski eşimi ve yaşadıklarımı neden unutamıyorum, ondan neden nefret edemiyorum?

Üstünden zaman bile geçse unutamadım (Eski eşimi) keşke unutabilsem keşke nefret edebilsem bana neler yapmasına rağmen ondan nefret edemedim hatta acıdım… bir insanın kendine yaptığı kötülüğü kimse yapmaz diye acıdım..

Geçmişi, eski eşimi ve yaşadıklarımı neden unutamıyorum, ondan neden nefret edemiyorum?
Cevapla