2 yıllık evliyim ama geçmişte bir şeyler yaşadığım kadını unutamıyorum. Eşimi seviyorum, gerçekten iyi biri ama geçmişi unutamıyorum. Ne yapacağım?

Ergenlik zamanlarımda bi kadınla berberliğim oldu aradan 3 4 sene gecti hala onu unutamıyorum farklı şehirlerdeyiz ama gidip karşısına çıkıp neden diye avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum bu hissi kendimden nasıl atabilirim
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kadınım , kadın kadını sevip aşık olamaz mı yani ,
2 yıllık evliyim ama geçmişte bir şeyler yaşadığım kadını unutamıyorum. Eşimi seviyorum, gerçekten iyi biri ama geçmişi unutamıyorum. Ne yapacağım?
Cevapla