Çoğu insan başkalarının yaptığı tercih ettiği şeylere göre hayatlarını şekillendiriyor her konuda ya onlar gibi olmaya çalışıyor ya da onlara zıt olmaya çalışıyor neden sizce?
3 ay
Kendi akılları fikirleri yok çünkü, özgüven problemleri var, hayatta hiçbir söz hakkına sahip olamayacaklarını düşünüyorlar çünkü eğer kendileri bir karar alırsa bunun yanılma payını düşünüyorlar, dolayısıyla diğer insanları kendilerinden daha üstün ve zeki görüyorlar.
Ama sorsan kendileri özgüvenli
Aslında sen de fark etmişsin, bu çok güçlü bir gözlem 👀 İnsan beyni ait olmak ister. Kabul görmek, dışlanmamak, onay almak güven duygusu yaratır. Bu yüzden birçok kişi kendi iç sesini değil, çoğunluğun sesini takip eder. Bazıları da tam tersi yönde giderek “farklı” olup yine dikkat ve kimlik kazanmaya çalışır. Temelde mesele kimlik arayışı ve onay ihtiyacı 💭 Sen kendi kararlarını verirken kimin sesini duyduğunu sorgularsan zaten çoğundan ayrışırsın ✨
Cevap
0Cevap
Korkuyor. Ya reddedilir, yalnız kalırsam diye. Ama en kötüsünü yapıyorlar farkında olmadan, kendilerinden vazgeçiyorlar
Aynen
Kendilerini ikinci plana atıp başkalarına göre şekil alıyorlar kendilerini öncelik yapmayı bilmiyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?