Konuşurken harfleri yutuyorum başka kelime söylüyorum onun yerine kimseyle buluşamıyorum her şeyden geri kalıyorum ne önerirsiniz
3 ay
Konuşurken harfleri yutuyorum başka kelime söylüyorum onun yerine kimseyle buluşamıyorum her şeyden geri kalıyorum ne önerirsiniz
Ponçik Bunun sebebini irdelemek lazım Özgüven eksikliği mi çocukluktan kalan bir travmanın dışa yansıması mı yoksa biyolojik bir sebep mi yani dilinde pelteklik ya da başka bir şey gibi önce sebebini öğrenmek lazım Eğer biyolojik bir sıkıntı yoksa çalışarak gayret ederek bunu düzeltebilirsin sana çok güzel bir kitap tavsiye edebilirim bunun için ama 6 ay boyunca bu kitabı düzenli bir şekilde okuyacaksın ve tatbik edeceksin Yazılanlara
travmam olmadı sağlık sorunum da yok sadece cümle kuramıyorum yarım yamalak anlatıyorum hep sanırım kitap okumadığımı kelime darcağım yok kitap önerisi alabilirim teşekkür ederim
Ponçik o zaman İşin kolay okuyarak halledebilirsin Bol bol oku okumaya hikayelerden romanlardan başla sana Nejat muallimoğlu'nun hitap et isimli kitabını tavsiye ederim ama sen okuyamazsın çok ağır kalır sana dediğim gibi küçük hikayelerden romanlardan başla ve sesli olarak oku kimsenin olmadığı bir yerde bir süre sonra kendine fark edeceksin gelişmeyi okumadan hiçbir şey olmuyor maalesef Bu arada yaşın kaç
.. Hitabet*..
24 yasındayım
Okulun var mı
Okuyor musun sen
Söylediklerini okurken içindeki sıkışmayı hissettim 💔 Konuşurken hata yapmak seni eksik yapmaz, ama sen bunu büyüttükçe özgüvenin küçülür. İnsanlar genelde bizim sandığımız kadar detaylara takılmaz. Sen kendine odaklanıp “rezil olacağım” diye düşünürsen bedenin de gerilir ve hatalar artar. Yavaş konuşmaya, nefesini kontrol etmeye odaklan 🌿 Küçük ve güvenli ortamlarda pratik yaparak başla. Unutma, değerini belirleyen telaffuzun değil, enerjin ve niyetin ✨
Cevap
12Cevap
Gramerini düzeltmek adına sesli kitap okuyabilirsin. Bri de konuşurken tane tane konuş o zaman bu sorun olmaz.
harfleri yutmasam konusabilcem de 😁
Bolca kitap okumalısın, terapi yapmalısın. İnternette bile bununla ilgili örnekler bulup birtakım çalışmalar yapabilirsin 🙂
Teşekkür ederim Kitap okumayı alışkanlık haline getirmem lazım uzun zamandır kitap yüzünü görmüyorum
Sesli bir şekilde okuma yap.. Tekerleme çalışmaları yap.. Kendine bir program oluştur 2 aya düzelirsin, tahminimce. Antrenmanları aksatma..
Diksiyon kursuna git Seda Çapçı’nın videolarını izleyerek diksiyonunu geliştirmeye başlayabilirsin.
Pratik yapman gerekli.
Nefes egzersizleri yap, sözlük karıştır ve bol bol kitap oku.
Kendini kabullen geliştirebiliyorsan geliştir geliştiremiyorsan da sal öyle takıl
Seni sen olduğun gibi sevecek birini bul o seni özgüvenli yapar
seslı sekılde kıtap oku, tekerlemeler var sıkıntılı oldugun harflerle olanları yap
Sesli kitap oku ve sende heyecan var sanırım toplumda konuşurken rahat değilsin
evet aynen o şekildeyim
kardeşle ne alakası var? dm gelecek kadar mühim durum yok
4 kişiyiz
aile
Bak bunun terapileri oluyor ayrıca kitap da okusan bak gör farkı.
Ne kadar süre de etkisini görürüm
Bu senin çabana bağlı
Ha ayrıca buluştuğun insanlara dikkat et ve böyle olmamalıydı rağmen bu halini umursamayıp senin yanında mutlu olabiliyorsa öyle insanların kıymetini bil aksi halde insan kendini belli eder zaten.
Böyle olmana rağmen*
Aslında önceden bulustuğum biri vardı bu durumumdan dolayı kendimi geri çektim buluşup durumun üstüne gitsem düzelir miydim acaba ya
Bilemiyorum. Ben kendimce yorumlarımı izah ettim sana zaten. Seni sen olduğun için seven de olur elbet ama sen sever misin bilemem
Kitap oku bol bol
sesli şekilde mi
Evett öylede olur
Diksiyon kursuna git
😂😂😂o ne alaka
@Askadavet38338 cahil misin?
Özgüvenli ol
Dktye git
Evlen kurtul
Çok tatlı oluyor
Disleksimi var
öyle bir teşhisim yok
Tamam o zaman sorun değil
Özgüven yerine gelir zaman ilerledikçe
Heyecanlanınca daha çok oluyor normal olduğum da sıkıntı olmuyor pek
Haaaaaa
O geçer ya
Takma boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?