Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. Aslında bu olay herkesin birbirinin hayatına burnunu sokmasıyla başladı 6 yıl önceydi üstğmde siyah deri ceket kargo pantalon saçlarım uzun vs cumaya gittim ama tam bi rockçıyım namaza durucam adam geldi saçını kes diyor neden dedim namazın kabul olmaz neden olmuyo dedim kulakların gözükçek nerde yazıyo bu dedim öyle diyo beygamberin omuzlarını döven saçları vardı tabirde onun da mı namazı kabul olmadı o zaman diyince tövbe çekti gitti
07 Yorumla
Soran4 ayBak işte ya sadece kızlar üzerine baskı yokmuş ki erkekler üzernede varmış tarzının çok iyi olduğundan şüphem yok iyi demişsin peygamber uzatabilir ama ümmetide uzatamazmış 🙄
Soran4 ayİslamın olduğu her yer başlı başına cehennemdir zaten
Soran4 ayÇünkü kadınlar hep aşağılanıyor baskılanıyor özgürlük düşmanı ataerkil bir din olduğunu düşünüyorum ben mesela gotik tarzı çok beğeniyorum bu tarzı üzerime oturtmak istiyorum ama islamcılar yüzünden yapamıyorum mesela ondan sonra iranda öldürülen o kadar genç kızlara baktıkça öfkem daha da alevleniyor ben özgürlükçü birisiyim
Soran4 ayYa tabi öyle insanda tehlikeli bir hayvan türüdür ama inanın ki bana müslümanların olmadığı yerlerde yaşamayı daha çok isterdim benim farklı felsefelerim var bakın mesela kapanma konusu bana dünyanın en saçma olayı geliyor bir kadının saçlarını rüzgarda bayrak gibi dalgalandırması varken neden ataerkilizmin kölesi olsun kendisini kapatsın çok kasıntı benim babam bile bana bu konuda dayatma yapmamışken babamın bir arkadaşı geldi kendisini severim iyi insandır ama saçma sapan safsatadan bahsetti işte yok değerli mücevherler kaç kat mendilde saklanırmış falan kendine kadında bir zinnettir saklanmalıdır falan abi çok saçma ya madem o kadar değerli sen kapan öyleyse
Yapay Zeka Cevapladı
Bu cümlenin içinde ciddi bir bunalmışlık var, hissediliyor 🌿 Türkiye’de değerler ve yaşam tarzı çatışmaları insanı yorabiliyor, özellikle kendini kısıtlanmış hissediyorsan. Ama “muhafazakârlar” diye genellemek seni daha da öfkeye sıkıştırır. Asıl mesele, senin alanının daralıp daralmadığı. Kendini daha özgür ifade edebildiğin çevreler oluşturman ruhunu rahatlatır 🧠✨ Enerjini değiştiremeyeceğin insanlara değil, kendi yaşam alanına yöneltmen sana iyi gelir.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Aynen bızım da bıktık zaten muhafazakarlıktan bir sürü şey yapamıyorsun bu ülkede güzzeel şeyler yapamıyorsun
11 Yorumla
Soran4 ayYine İzmir Ankara İstanbul gibi büyük şehirlerde yaşıyorsunuz siz şanslısınız tamamı muhafazakar olan bir şehirde yaşamak çok zor
Neden pekii? Düşüncen ne bu konuda? Veya ne olmasını isterdin?
118 Yorumla
Soran4 ayÇok güzel bir soru sordun ne isterdim biliyor musun tamamen bireysel özgürlüğümü yaşayabileceğim bir alan özellikle yaşadığım şehirden uzaklaşmak muhafazakarlar kendilerince yaşasın ama bana müdahale etmesin
Soran4 ayMuhafazakarların özellikle genç kızarın kadınların hayatlarını çaldıklarını ömürlerini çöpe attıklarını düşünüyorum
Soran4 ayDiyen illaki çıkar bundan dolayıdır ki evlilikten sevgililikten nefret ediyorum benim annem biriyle sevgili olmamı asla sindiremez
Soran4 ayBilmiyorum ben seküler bir şehirde yaşamayı tercih ederdim bireysel olarak
Soran4 ayBende karışmam sadece bu ülkeye şeriat getirmeyi hayal edenlere saygı duymuyorum burası laik bir ülke özgürlük insanın en doğal hakkıdır kimse kimseye kendi fikirlerini dayatamaz ben nasıl gidip inançlı kimseye mini etek giydirmiyorsam aynı şekilde kimsede beni zorla türbana sokamaz arap değilim çünkü ha ultra mega muhafazakarlığı çok isteyen afganistana buyurabilir
- 4 ay
Muhafazakar kesimden sıkıldığını beyan ediyorsun, sonra saygı duyduğunu söylüyorsun. Ülkede şeriat olmadığı için bu ülke bu halde, cezalar caydırıcı değil, sokaklarda her türlü pislik var, her şey aleni yapılıyor satılıyor. Sokaklarda kadınları öldürenler var, 5 yıl 10 yıl yatıp çıkıyorlar. Aramızdalar rahatsız değil misiniz bunlardan siz?
Soran4 ayFeminist birisi olarak kesinlikle onlardanda rahatsızım ama bana islamla şeriatle yönetilen tek mutlu bir ülke söyler misiniz? Örneği var mı? Hem şeriat tr’ye gelse daha da beter olur irandan beter oluruz benim akrabalarım full muhafazakar yani olmasada hepsi yakın gibi bir şey çevremin sekülerden oluşmasını istemem peki neden rahatsız ediyor bazılarını hem şeriat gelse idam olsa yine haklılar gerçekleri doğruları söyleyenler idam edilir türkiyede zaten adalet yok onda hemfikiriz ama en azından yine İran’a göre iyi oda laikliğin olması İran da öldürülen o gençlere kızlara bakınca içim yanıyor ve içimi daha da bir kin sarıyor çünkü onları şeriat öldürdü
- 4 ay
Sürekli şeriat konuşurken batıya bakıyor musunuz peki? Ünlülerin yaşadığı hayatlar bu kadar rahatlık sizce normal mi peki. Şeriat muhafazakarlar bu kadar batıyorken, eş değiştirenler, partilerde kimin kimle ne yaşadığı belli olmayan onlarca ülkeler, bak dediğiniz batı epstein olayı patlak verdi şeriat mı yaptı bunuda? Neden bunlara bakmıyorsunuz peki
Soran4 ayBir yanlıştan bahsederken diğer yanlışı desteklediğimi iddia etmenizde çok rahatsız edici sorun şu ki muhafazakarlar her haltı yiyebilirler onlara mübah ama kadınlara gelince ahlak bekçisi kesilirler rahatsız olduğum nokta bu ataerkillik çok şükür babam ataerkil bir aileden gelmesine rağmen baskıcı değil ve bu benim işime öyle geliyor ki o partilere muhafazakarlar da katılır katılmıyor mu ben epsitein olayınıda kınıyorum
- 4 ay
Ben bir şeyi desteklediğniizi asla kast etmedim, sadece sevicisi olduğunuz batı nın pisliğinden bahsediyorum size, burada hiçbir müslüman bulunmamıştır, hak din olan islamı gerçekten yaşayan kişileri asla bu tür yerlerde göremezsiniz. Bunu söylerken hacı hoca tayfasının ahlaksız olan kısmından bahsediyorum yaptıklarını savunmuyorum. Çocuk istismarları vs bunları asla savunmuyorum. Ama çok batı seviciside değilim doğrusu. Yanlış yapan cezasını çeksin dediğimiz yerde şeriat zaten istediğimiz. Bir kapıdan girip diğer kapıdan çıkanlar için adalet yok diyoruz. Adalet beklemek saçma…
Soran4 aySiz çok farklı yerden giriyorsunuz ama belli sorgulayan bir yapınız var ve böyle insanları severim hemen yaftalamayan hakaret etmeyen sadece eleştiren ve anlamaya çalışan neyse konumuza dönelim ben diğer dinler Yahudilik musevilik hristiyanlık ile ilgili pek bilgi sahibi değilim açıkçası yorum yapmakta yanlış olur benim tek derdim ne biliyor musun eleştirdiğim nokta baskı esirlik özgürlük düşmanlığı özgürlük elbette çıplaklık değildir ben evet avrupa hayranıyım yalan yok heryerin karanlık bir tarafı var ama avrupada en azından kimse kimseyi saçını başını açtı diye katletmiyor kimsenin yaşamına karışmıyorlar ve masal diyarı gibi ama ortadoğuya baktığımızda kasvet kötülük mutsuzluk baskı özgürlüğün rüyada bile görülememesi atmosferi bile buram buram kaos kokuyor havasının rengi ben şunu savunuyorum bu dünyaya bidaha gelmeyeceksiniz birdaha size çocukluk gençlik verilmeyecek epi topu 60 70 yıllık ömrünüzde gönlünüzce yaşamak varken niçin başkalarının kölesi olasınız ben somut bir dünyada istediğim gibi yaşamak istiyorum hak yemeden başkalarına zarar vermeden adam öldürmeden bu söylediklerimde tek bir yanlış var mı? Diğer dünyanında varlığı zaten meçhul ya yoksa mesela tüm ömrünüz çöpe gitti islamın dayatmalarıyla müslümanların dayatmacalarıyla neden bana verilen bir tane ömrü çöpe atayım eğer ha varsa yine öteki dünya eğer bu dünyada özgürce yaşamanın bir kadın olarak bedeli cehennemde yanmaksa razıyım arkadaş!
- 4 ay
Sen bu işin iki tarafında da varsın aslında kötü bir tutumun yok, cezam varsa çekerim diyorsun en azından kabullenmişlik var. İnanmış insanlarız aslında, ölümün hak olduğuna, öldükten sonra dirilmeye inanmışız, tüm dinlerde cennet cehennem var aslında bakarsanız, sadece inanışları farklı. Hakaret etmelik bir durum yok aslında nitekim herkes kendi küfesinde olanı çıkarıcak ahirette. Aslında ayrım tam burada başlıyor, diğer dünyanın varlığı ve yokluğu.. insanız beşeriz şaşarız, araştırıp doğruyu bulmak, doğrudan sapmamak önemli olan, hatalarımız var yanlışlarımız var ama yolu doğru tamamlamak bu işin en doğrusu, şöyle örnek vereyim sana çanakkale gezimde bir rehberin anlattığı elbette onun gibi anlatamam detay veremem ama, şehit olan bir askerin, arkadaşlarından yardım isteyerek ayağa kalkıp, buraya kadar neden zahmet ettin ya Resulullah deyip şehadete eriyor. Biz tarihi olan bir toplumuz, tarihe bakarsak bile yüzümüzü yönümüzü nereye çevirmemiz gerekiğini gösterecektir bize 🙏
Soran4 aySiz Türklerde sekülerlik biraz daha hakim aslında ben türk değilim kürdüm çocukluğumdan beri sizinle ilgili gözlemim şu yönde sizler aslında baskıcı değilsiniz baskıcı olanlarınız az küçükken birçok türk arkadaşım oldu bir hayli kapılarını çaldığım evlerinde misafir olduğum türk aileler türk komşular oldu hiç yani muhafazakarlık sezmedim diyebilirim açıkcası öyle ilham verici geliyorduki yani velhasıl o ki tarih olan bir toplumuz diyorsun Türklerin önceki inançları tengri şamanşzm göktanrıcılıktı sonradan İslamiyete geçtiler ben aslında %100 islamdan nefret etmiyorum güzel yanlarıda var elbet temizlik yardımlaşma ramazan sofralarının bereketi elimin altında birsürü kitap var tarihi kitaplar kurani kerimin türkçesi incil okumuyorum çünkü tembelim biraz bu konuda okuma alışkanlığım yok okusam belki bu önyargılarım kırılır mesela benim avrupalıların eleştirdiğim bir noktasıda var cenaze kültürleri ölülerini yakıyorlar bana çok acımasızca geliyor ama bizde cenaze kültürü islama yönelik tabuta sarıp toprağa gömme bizim cenaze kültürümüz daha iyi herşeyin iyi kötü yanı var son olarak bu dünyada çok adaletsizlik oldu kan acı gözyaşı bunların bir bedeli olmalı bir cezası olmalı diye düşünüyorum ama işte biraz materyalik evren anlayışına kayıyorum
Soran4 aySizce gerçekten ölümden sonrası var mıdır ölenler bizi diğer dünyada bekliyor mudur bende inanmak istiyorum bu arada benimle saygı ve medeniyet çerçevesinde iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)4 ayKesinlikle öyle. Afganistan götürmek gerek bir hafta sonra biz insanmışız orada yozluk varmış öyle olmayalım derler.
15 Yorumla
Soran4 ayAy bide demezler mi şeriat gelsin bide şu İran’da son olan olaylara karşı aşşırı bir nefret sardı beni
Cevap sahibi4 ayDeli bunlar ya gerçek İslamiyet ile radikal islamı karıştırıyorlar
Soran4 ayBacım vallaha gerçek islamında pek bir farkı yok bence ya zamanında ateist bir arkadaşım bunları anlatmaya çalışmıştı dinlememiştim ama şimdi uyandım tabi
Cevap sahibi4 ayBen müslümanım gerçek islamiyet farklı. Kuran Müslümanlığı başka bir olay. Yaşar Nuri Öztürk, Mehmet Okuyan benim için harika örnekler. Onları dinledikçe uyanış yaşıyorsun.
Soran4 ayBen değilim müslüman ve benimsemiyorum
- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
4 ayteshırcılıkte cok uc sevıyeye geldı dengelıyolar bırbırlerını
05 Yorumla
Soran4 ayKimin ne giydiği sizi ilgilendirmiyor onun bedeni onun kararı napsınlar hayalet gibi burka mı giysinler
- 4 ay
sjsjsjjs kımın ne gıydıgı sızı de ılgılendırıyomus bakın
Soran4 aySiz açık giyinenleri çıplak orsıpy diye yaftalanırsanız hayalet öcü gibide tepkiler alırsınız etkiye tepki😉
- 4 ay
ve karsınızdakını burkalı hayal ettınız dımı sjsjsj cok komıksınız ya cıdden
Soran4 aySenin kadar değil emin ol
4 ayMuhafazakar olmak da aşırıs8 kötü değilde sekülerligin bkunu çıkaranlardan bizde bikiyoruz
04 Yorumla- 4 ay
Aşırısı kötü bir şey muhafazakar olmanin demek istedim
Soran4 aySorun şu ki güzel olan hiçbşrşeye tahammülü olmayan muhafazarlar sıkıyor
- 4 ay
Bu konuda hak veriyorum
Soran4 ayTeşekkür ederim anlayışınız için
Gizli Üye(30-35)4 aySıkça karşıma çıkmaları sinir bozucu değil mi
08 Yorumla
Soran4 ayKesinlikle benimde gün geçtikçe tahammülüm azalıyor özellikle yaşadığım şehirden
Cevap sahibi4 ayHangi şehirde yaşıyorsun ki, evet bide sürekli bir üstenci tavırları da var genelinin
Soran4 ayVan da yaşıyorum ve çevremde ateist insanların olmasından Mesut olurdum artı muhafazakrlarkn güzel olan hiçbir şeye tahammülleri yok sanat gibi felsefe gibi moda gibi
Cevap sahibi4 ayEvet artı o kafayla nereye garacaklar onu da bilmiyorlar rezalet bir durum ben onlar gibi olsam sokağa çıkmazdım
Soran4 ayHayır şöyle benimde başkalarınında herkesin onlar gibi düşünmelerini istiyorlar ve düşünmeyenede düşman kesiliyorlar hep olmayan birşeye inanma somut dünyada mutlu mesut yaşamak varken neden herkesi soyut bir dünyada mutluluk yaşanabilir düşüncesine inandırmak isterler ki diğer dünyanın gerçekliğide meçhul
Cevap sahibi4 ayKafayı sıyırmışlar, ancak deli olabilirler biz mutlu mesut yaşayalım zaten doktor onların için kendi hallerine bırakın demişti 😆
Soran4 ayOnlara göre de biz deliyiz inanınki ben deli olmayı o kadar çok seviyorum ki buralarda ciddiyet hakimdir farklı değişik deli olan herşeye kapalılar
Cevap sahibi4 ay😆 biz deli değiliz onlar tırlatmış kızm sende Van sokaklarında neden bunlar yüzünden deli gibi gezeceksin bırak onlar gezsinler
4 ayBizim şirketteki kapalı olanların çoğu verici. Üçünü ben yaptım zaten
010 Yorumla
Soran4 ayAyyy zaten öyleleri varya aşıırı kıskanç pislik olurlar her haltı yerler ama hep açıkları eleştirirler
- 4 ay
Benim çalıştığım yerde açık olup hatta ileri gidiyorum aşırı açık olup ilişki yaşayan kadın yoktur, çoğu kendi için giyiniyor. Ama kapalılar o başörtüyü pisliğini örtmek için kullanıyor. Daha 45 dk önce biri daha yazdı
Soran4 aySonra bide kalkıp ahlaktan namustan bahsederler gelde çıldırma🙄
- 4 ay
Çıldırma , napcan milletin hayatını 😂
Soran4 ayBana ne zaten aw beni ne ilgilendirir sorunda o ya benim hayatım da onları ilgilendirmiyor
- 4 ay
Kadın ortamında çok bulunma bence, insanın zekasını öldürüyor çoğu kaıdn😅
Soran4 ayFeminist birisiyim ama kadınlar arkadaşlık için pek yanaşmaz
Soran4 ayKapalı kadın ortamlarında bulunmuyorum zaten👍
- 4 ay
Uzun muhabbetler bunlar ama bir ara uzun ilişkim vardı anlatıyordu kız arkadaş, hep zarar yani kadınlar, beyinleri değişik çalışıyor. Femin isen sevmezler zaten, özgürlğkcğleri sevmezler aq kaşarlwrı😅
Soran4 ayKüfrediyorsun hakaret ediyorsunda sizde pek sütten çıkmış ak kaşık değilsiniz bunu hatırlatırım sana bakıncada bir kadın aşağılayıcı görüyorum üzgünüm ama burada hemcinsime yapılan hakarete katılamicam her kadın özgürlük düşmanı değil haberin olsun
- Kişilik & Karakter konusunda 527 cevap paylaştı.
4 ayBiz de "laik atak" geçirenlerden bıktık!
21 Yorumla
Soran4 ayJsjsjsjsjsj emin ol siz daha çok bıktırıyorsunuz
4 ayYunanistana alalım seni go
26 Yorumla
Soran4 ayPara ver gideyim valla alsanız hayır demem
- 4 ay
Niye bizi istemeyen sensin kapı orada
Soran4 ayİmkanım olsa zaten gideceğimden şüphen olmasın canım
- 4 ay
By güle güle
Soran4 ayOkk bayss
- 4 ay
😵💫😵💫😵💫😵💫
Gizli Üye(30-35)4 ayEvet bence de öyle...
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 636 cevap paylaştı. Böyle olmasını istiyorlar zaten
016 Yorumla
Soran4 ayEvet seküler kesimlerle muhabbet etmeyi daha çok seviyorum sekülerler ve ateistler buraya toplanabilir mi
Soran4 ayAynen🙄
Soran4 ayMuhafazakarlar toplanmasında kim toplanıyorsa toplansın
Soran4 ayBende bilmiyorum hep böyle düşünceler beni ele geçiriyor durduramıyorum özelliklede yaşadığım şehir
Soran4 ayVan
Soran4 aySorma keşke bende İstanbul'da yaşasaydım
Soran4 ayAslında ailem baskıcı değil çevre baskıcı maalesef yok finansal durumum yok nefret ediyorum artık bu dünyadan
Soran4 ayBenim annem babam zaten boşansalar yeridir bir süre ayrı kaldılar ne bir arkadaşım var ne bir dostum ne de bir kardeşim aşşırı mutsuzum üstüne bide sevmediğim yaşam tarzında olan insanların yoğun olduğu bir bölge olunca öyle işte
Soran4 ayOkudum lise mezunuyum yok işte kimse olmuyor benle arkadaş
Soran4 ayOlur
Gizli Üye(18-24)4 ayLaik kalmaya devam et o kadar basit
04 Yorumla
Soran4 ayLaikliğini her yerde yaşayamıyorsun işte
Cevap sahibi4 ayO nıyeymiş
Soran4 ayOnlar yüzünden onlar hep kendilerinin haklı olduğunu düşünürler hep kendi yaşam tarzlarını dayatırlar saygı beklerler ama asla karşı tarafa bırak saygıyı anlaşmaya çalışmazlar valla modern seküler ana babası olan insanlar çok şanslı özellikle modern bir anneye sahip kızlar seçilmiş kimselerdir
Soran4 ayAnlamaya çalışmazlar*
Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Ben de.
10 YorumlaSorma ya bi boxersız gezemiyorum pu
05 Yorumla
Soran4 aySorun sadece giyimmi nasıl bir kafa mesela bu bilmek istiyorum
Soran4 aySaygı beklersiniz ama saygı duymazsınız sizinde sorununuz bu işte
Soran4 ayGiy inan ki sana dönüp bakmam bile şortu eteği külot olarak algılıyorsunuz işte ben bu zihniyetten nefret ediyorum üstün çıplak bir vaziyette dolaşsan sana dönüp bakmam bile bana bulaşmadığın sürece ki zaten siz erkekler yeterince özgürsünüz
Ne yaptın
03 Yorumla
Soran4 ayNe alaka ne naptım
Soran4 ayŞöyleki düşünceleri farklı biri olarak düşünceleri fikirleri size ters olan aynı zamanda sizinde fikirlerinizin onlara ters geldiği bir toplumda yaşamak mutlu olmak çok zordur neredeyse imkansızdır baskıcı bir aileden gelmiyorum bu arada🙂
Daha çok sapkınlık yaratıyorlar
03 Yorumla
Soran4 ayMesela?
Soran4 ayAynen öyle ne eksik ne fazla insan doğasıylada hep oynarlar
Tövbe estağfurullah
012 Yorumla
Soran4 ayAl işte bir muhafazakar daha
Soran4 aySanane be rahatsız oluyorsan yolal cevap verme bitirdiniz insanların hayatınj
Soran4 ayDinden evet soğudum ve o kadınların hayatını mahveden dinide benimsemiyorum var mı bir problem?
Soran4 ayAhaha bilmiyomuş ayağına yatma rica ediyorum 😂
Soran4 ayEğer hakaret küfür etmeden konuşacaksan neden olmasın hakaretsiz küfürsüz eleştiriye açığımdır ama cevapta veririm bilgin olsun
Soran4 ayBen gençlerin hayatlarına yaşam tarzlarına zevklerine bu kadar karışılmasından rahatsızım kadınlara bu kadar baskı yüklenmesinden giydiği kıyafet yüzünden tacize hakarete uğramasından rahatsızım onun dışında farklı fikirlere açık olmama sanat felsefe özgürlük düşmanı olanlardan rahatsızım genci çocuğu yaşlısı farketmez mesela bir haber okuyodum solcugazetede bir kadın cinayeti yine kız arkadaşının evinde ölü bulunuyor üzerinde de açık bir üst küçük bir kuzenim geldi neye bakıyorsun diyip telefonuma baktı ne bu dedi bende böyle böyle öldğrülümüş dedim lan daha yaş 9 orsıpy olduğu için ölmüş dedi yani böyle küçücük çocuğa küfrtmemek için zor tuttum kendimi neyse içimden kendi kendime sakin ol dedim yahu bu çocukların da akıllarını neyle dolduruyorlar herkes hayalet gibi giyinmeek zorunda mı çocuklarıda kendileri gibi yobaz yetiştiriyorlar işte tam olarak bundan rahatsızım
Soran4 ayÇok alakası var
Gizli Üye(45 üstü)4 aysize zararı war mı
18 Yorumla
Soran4 ayEvet var başka soru?
Cevap sahibi4 ayyeterlidir
Allah hiç kimseyi
iki Dünya'da zorda
zararda bırakmasın..
Soran4 ayTamam 👍
Cevap sahibi4 aydualarDasın
Soran4 ayNe alk
Cevap sahibi4 ayiçimizden geld
yine diyorum
en y dileklerdesin
Soran4 ayEyvallah
Cevap sahibi4 aybunu demen yeterliydi
Gizli Üye(30-35)4 aynpiyo
00 YorumlaSorun ne
04 Yorumla
Soran4 ayModern seküler bir çevre istiyorum bıktım artık
Soran4 ayNe?
Sana ne lazım
06 Yorumla
Soran4 aySekülerlik lazım modern zihniyetli böyle daraltmayan kimseler lazım örneğin oruç tutanlar yüzünden mekan kapatmayan adamlar
Soran4 ayMuhafazakar mısın yazamıyorum
Soran4 ayMuhafazakar mısın onu söyle
Soran4 ayTamam
O ne efendim
010 Yorumla
Soran4 ayKısaca islamistlik dindar kişiler
Soran4 ayYahu Allah aşkına şu dünyada BİR TANE TEK ÖMRÜN VAR neden bunu insanların baskılarına göre yaşayasın madem özgürlüğün bedeli cehennemde yanmaksa razıyım efendim
Soran4 ayYok olma ben muhafazakarlar gibi kimseyi köle etmem
Soran4 ayNe alaka şimdi?
Gizli Üye(25-29)4 ayAha chpli kiz
023 Yorumla
Soran4 ayNerden biliyorsun mesela? Ne biliyosunda bu kadar peşin hüküm verebiliyorsun
Cevap sahibi4 ayDegilmisinnn dogru sole
Soran4 aySana ne be hangi siyasi partiye oy verdiğimden
Soran4 aySen yazıyosun be mal mısın sensin teneke doğru konuş benimle
Soran4 aySana ne bana hakaret edeceksin ben yazmayacm öylemi yürü git
Cevap sahibi4 aySuscksinj aferin
Cevap sahibi4 aySensin o iste bakk goryorsun
Soran4 ayKes
Soran4 ayNe yapacan yazmıyorum noldu napıcaksın kadın düşmanı seni
Cevap sahibi4 ayKadin dusmani degilim ki tatlim musluman olmayan dusmaniyim
Soran4 ayBi git başımdan be sabahtan beri vik vik vik vik bıktım sizin gibilerden be bi bitmediniz
Soran4 ayYa sen hala konuşuyor musun be sen kimsin ya sen çok mu yakışıklısın da bana maymun suratlısın diyorsun beni görse dibi düşecek olanın söylediğine bak sensin maymun suratlı
Soran4 ayEvet müslüman değilim ağlaaa
Cevap sahibi4 ayAglancak haline guluyorsin yazikk
Soran4 ayMüslüman olmadığım için yobaz olmadığım için o kadar mesudum ki halimden gayet memnunum ki asıl sana yazık
Cevap sahibi4 aySana yazik evladim agla otede
Soran4 ayşu an ağlayan biri varsa o da sensin bıktım sizden sizin olmadığınız yerler o kadar güzel ki
Cevap sahibi4 ayYorumumu silermisin
Soran4 aySilerimde nasıl siliniyor bilmiyorum
Cevap sahibi4 ayOnce beni ekle sonra sil 😬🙄
Soran4 ayGizlisin
Cevap sahibi4 ayGell
Cevap sahibi4 ayLaaaa
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer