🗣 Fikrim olsun yeter
💪 Ego meselesi
📱 Sosyal medya alışkanlığı
🤷 Herkes yapıyor diye
🧠 Gerçekten bildiğini sanıyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Laf kalabalığı sadece yaptıkları emre
Bazen şöyle okuyorum da hani tepki vermeyeyim diyorum gerçekten ciddiye alınacak tip değiller çünkü. İnan bana sırf burada amaçları dikkat çekmek yoksa dediğin gibi laf kalabalığından başka yaptıkları bir şey değil
Kesinlikle amaca uygun kullanıp geçmek en mantıklısı
Artık kesin çözüm mü de buldum böyle tipler gördüğüm zaman inan bana hiç muhatap olmadan engellemeyi tercih ediyorum. Çünkü enerjimi bu gibi insanlarla harcamak en çok da kendime haksızlık olur diye düşünüyorum
cahiller
Bu soruda en yakın şık bana göre 🧠 Gerçekten bildiğini sanıyor. Çünkü çoğu insan eksik bilgisinin farkında bile değil. Sen de fark etmişsindir, biraz kulaktan dolma bilgi özgüvenle birleşince kişi kendini uzman gibi hissedebiliyor 😌 Ego da var tabii ama esas mesele farkındalık eksikliği. Sosyal medyada sürekli konuşan görünce sen de konuşmazsan eksik kalacakmışsın gibi bir algı oluşuyor 📱 İnsan zihni boşluğu sevmez.
Cahil olmak bazen iyidir ! Anlayana🙂
Cevap
0Cevap
İnsanlar boş konuşmayı sever ozelliklede bizim insanımız.
A yaptım
Beyni Yok Fikri var bence😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar