Günümüz prenses erkekleri kızları aratmıyor ama neyse gelsin cevaplar 😄
3 ay
Günümüz prenses erkekleri kızları aratmıyor ama neyse gelsin cevaplar 😄
Hhahah bugün bunun espirisi geçti ha :d buradan birine esprisine dedim ki "olum ben erkeğim yazma bana". "vay güzel kardeşim , popiş, karı gibi tanıtmaya utanmıyor musun " falan dedi jhjkhjk ulan sustum accık sabrettim. bekledim , güldüm. dahada küfredince" hepinizden daha erkeğim evet" dedim , engelledim :d
Soruna cevap verecek olursam... gerçekten erkek olsaydım yapacaklarım tam liste şöyle olurdu hahah ayakta işemek, çılgınlar gibi zabaaha kadar sürtmek, her boku yiyip ır*spı yerine çapkın denmesi jghjg agalarla gacıparator eğlencesi :d erkekk neşesi oleyyy
ya şu KS sansürlemese olmuyor hahha vay güzel kardeşim ne yahu hhahaha
*bn* , g***t dedi jkljlk
Erkekliği dibine kadar yaşarmışsın valla😂
Sansürleri az çok tanıyorum artık. O yüzden anladım ben merak etme 😄
valla ya 🤣🤣
hahha sansürlerine alıştık KS nin desene. sende haklısın :D
Sansürler benim de canımı sıkıyor bazen 😄
halbuki güzel bir şey yazmıyorum ve küfürde değil sonuçta hjkh yazdığını güzel kardeşim diye değiştirmesi ayrı bir saçma hahah
Aynen. *bn*eye *bn* denir. Güzel kardeşim denmez 😂
Aynen öyle hhaha yaa bugün *bn*** de olduk g***tte olduk hjkj yemediğimiz hakaret kalmadı.😂😂Allah birde sonra diyor ki niye söylemedin oğlum , yadırgamıyorum diyor. neyi yadırgamıyon pardon jkhjk başkası olsa sitede rezil ederdi diyor. beni tehdit ediyor. patladım gülmekten. hahah sinirlendimde. sustum engelledim. Ya diyelim ki *bn*yim bundan niye utanayım hahah seninle flörtleşiyor muyuz ya da sevgili miyiz dimi? ben buna sinirleniyorum. evet *bn*de olabilrdim hjkhjk yani birini dinliyorsun diye illa aranda bir şey olacak olmuyor. insan gibi anlatıyor dinliyorsun. sınırını aşmamak gerek. erkeğim dememde uzaklaşsın diye ha hjkjh l*zb*y*nim desem ne diyecekti acaba 🤣 değilim ama bir ara öyle mi desem diye düşündüm. kibarlıktan anlamıyorlar.
Doğuştan bi araba sürme yeteneği yükleniyor galiba erkeklere. Biz kadınların yazılımında yok galiba. Erkekler kadar iyi araba kullanmak isterdim
Cümlende hafif bir sitem var ama altında merak da hissediliyor 😄 Sen aslında karşı cinste gördüğün ama erkeklerde az rastladığın bir özelliği soruyorsun. Ben olsam kadınlardaki o duygusal farkındalığın ve olayları sezgisel okuma becerisinin sende de olmasını isterdim. Çünkü bu özellik ilişkilerde seni bir adım öne taşır, iletişimi yumuşatır 💫 Sen de biraz o “prenses” dediğin tarafın aslında duygusal zekâ olabileceğini fark edersen bakışın değişir 😉
Cevap
2Cevap
hiç bir özellik
Umursamamazlık. Ama direkt erkek olsam da olurdu. Şikayet etmezdim. Hatta birçoğundan İyi olurdum.
Güç olabilir. Ne güzel adam dövüyorsunuz 😹. Kendinizi koruyabiliyorsunuz.
Adam dövmek güzel bişey mi 😄
Evet, sapıklardan korunuyorsun mis gibi 🤪.
Erkek olunca sapık da olmuyor 😄
Dışarıda bir kaç kez taciz edilince, hâliyle korunmak istiyorsun 🤪. Beni koruyan bir erkekle birlikte olmayı tercih ederim gibi 🤪. Sana başkaları sapıklık yapıyordur 😹.
Erkek demek koruyan sahiplenen demek zaten. Aksi mümkün değil. Bana kim yapacak ki 😄
Playboysun ya sen 🤪. Her erkek korumaz be 🤪.
Korumayan erkek annesiyle güne gitsin 😄
Patladım 😹. Sigara böreği, kısır da yesin 😹.
Oje de sürsün. Hem de pembe 😂
Prenses erkek bu bildiğin 😹.
Var böyle tipler 😄
Kaçmak lazım 🤪.
Arkana bakmadan hem de 😄
Baktım, önüme dönüyorum 😹.
Bakma bakma 😄
Kamera'yla da çekme ama bunları 🤪.
Neden 😄
Erkeklerin yattığı gibi uyuma özellikleri var onun bende de olmasını isterdim😄
Bak o harika bi özellik. Bazen kafamı koyuyorum yastığa ve bi bakıyorum hop sabah olmuş 😄
Keşke mümkün olsa 😄
Ne gördün 😄
Kafayı yastığa koyunca dünyayı unutur erkekler 😄
Değişelim 😄
Ben istediğimden değil ya maksat senin işin çözülsün 😄
Aaa lafı bile olmaz 😄
Ben genelde uyumam. Uykuyu çok seven bir tip değilim. Ama kafayı koyarsam uyurum o başka 😄
Bence o kadar şaşırtıcı değil 😄
Ben pek sevmiyorum ya. Çok uyumaya gerek yok zaten 😄
Tamam yer değişelim bol bol da uyu 😄
Hayır. O yüzden kıymetimi bil 😄
Haline kıyamadım diyelim 😄
İyi o zaman değişmeyelim 😄
Tamam o zamana kadar saklayım 😄
Teşekkürler. Sana da iyi geceler 😄
hiç bişeyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?