
Bazı insanlarda yersiz bir özgüven vardır, ben çok güzelim, benim oram güzel buram güzel, mükemmelim, herkes beni kıskanıyor, beni güzel olduğum için çekemiyorlar gibi boş kibirli bir sıfata bürünürler sizce bu yersiz özgüven cehalet mi yoksa ego tatmininden mi kaynaklı olabilir, bir insan bulunmaz hint çamaşırı aman işte bulunmaz Hint kumaşı olabilir mi 😂 yoksa bu bir ilgi açlığı ve onaylanma iç güdüsü müdür oysaki insanoğlu kendisinde ne eksikse en çok onu dillendirir, en büyük güzellik ise Allah'ın yarattığı o güzel bedeni mütevazılık ile taçlandırmaktır çünkü güvenme malına bir kıvılcım yeter güven güzelliğine bir sivilce yeter der atalarımız herkes kendine özel kendine güzeldir sevgiyle kalın 🙋
Güncellemeler
4 ay
Ss teşekkürler 🙏🌸
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer