Minicik şeylere sevinen, gözleri dolan bir adam oldu son zamanlarda. Hem sevinirken hem üzülüyorum. Sanki zaman bir yerlere yetişmeye çalışan telaşlı biri gibi...
3 ay
Minicik şeylere sevinen, gözleri dolan bir adam oldu son zamanlarda. Hem sevinirken hem üzülüyorum. Sanki zaman bir yerlere yetişmeye çalışan telaşlı biri gibi...
Yıllar yormuştur belki adamı
Ya da artık saklamak istemiyor
Evet ve bazen onu yetiştirmesi bana kalmış gibi hissediyorum.. İşin ucunu kaçırmamak, ebeveynliği de atlamamak gerek.
32 yasında bu soruyu soran ben ve 21 yaşında bu soruyu cevaplayan sen... Sanırım hepimiz bir süre sonra bizi büyüten ebeveynlerimizi büyütüyoruz.
🥺🫂 Ama iyi yanından bak, onlar sayesinde ebeveynliği tecrübe ediyor öğreniyoruz 🥳🥳
Bunu fark etmen bile ne kadar duyarlı biri olduğunu gösteriyor 🌿 Sen aslında babanın içindeki o çocuğu görüyorsun. Yaş aldıkça insanlar daha yumuşuyor, daha hızlı duygulanıyor. Minicik şeylere sevinmesi, gözlerinin dolması eksiklik değil; belki de artık saklamaktan yorulmuş bir kalbin hali 🥹 Senin içindeki hüzün de zamanın geçişini kabullenmekle ilgili. Sarıl ona, o telaş dediğin şey çoğu zaman sevgiden 💛
Cevap
6Cevap
ailem yok
Yok oldum olasi ketumdur.
Ketum olmak yorucu olmaz mı sizce?
Niye yorsun. Zayif insanlar pasif insanlari yaratir. Sert insanlar demir gibi insanlari
Erkeklerin geneli öyldir.
Sonradan mı açığa çıkıyor, belki yaş ilerledikçe umursamıyorlardır böyle görünmeyi.
Sonrada dışa vuruyorsun. Erkekler genele içten sevinir içten ağlar.
Çok değerlidir baban
Evet, öyle Allah bütün iyi babaların ömrünü uzun işini kolay eylesin.
Evet öyle
Pek sayılmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?