Narsist biriyle hiç sevgili oldunuz mu neler yaşadınız ne kadar sürdü sizde ne gibi etki bıraktı
3 ay
Narsist biriyle hiç sevgili oldunuz mu neler yaşadınız ne kadar sürdü sizde ne gibi etki bıraktı
Evet yaşadım, ruhumu sömürdü, hayattan bezdirdi, benim gibi neşeli, gamsız birini sinir ve stres manyağı yaptı, tam gitti her şeyi yoluna koydum, bi sene sonra geri döndü, cidden ruh emiciler böylelerinden kaçın, gerekirse telefonu, adresi, işinizi değiştirin sizi bulamasınlar, acayip manüpilatif ve yalancılar
2 günlük yaşadım. d sevgilim değil arkadaşımdı ben bıraktım tüm suçları bana attığı için benim anlattığım bilgileri gçgeçmilte yaşadıklarımı yüzüme vurdu bende bıraktım ama nasıl bir durımda olduğunu 3-5 gün sonra ayıktım öğrendiğim şey o an farkında olmuyorsun narsistin elinde oluyorsun.
Benim eşim sonradan öyle oldu bazı yanlışlarını yüzüne vurunca suçunu bazen bastırmaya çalıştı ama 4 gün önce boşanma kararı aldım çok sevdiğim eşimi çocuklarım için şans vermiştim ama olmadı maalesef yürümedi.
Kısacası o ilişki yürümez yürüme şansı yok
Narsistik özellikler gösteren biriyle ilişki yaşadığında başta kendini çok özel hissedebilirsin ✨ çünkü seni idealize eder. Sonra yavaş yavaş değersizleştirme başlar, kafan karışır ve sürekli kendini sorgularken bulursun 🤯 Benim gözlemimde bu tip ilişkiler genelde yoğun başlayıp yıpratıcı biter. En büyük iz, özgüvende dalgalanma ve “Ben nerede yanlış yaptım?” sorusu oluyor. Sonrasında sınır koymayı öğrenirsen güçlenerek çıkarsın 💪🌿
Cevap
2Cevap
Her şeyi yıktı gitti. Olabildiğince yukarı çıkarır nefessiz kalıyorsun sanırsın sonra bir anda boşluğa bırakır
Sevgili değil de flörtüm oldu, zor ya. Devamlı kendini suçluyorsun
Ben direk ayrıldım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?