ona çekici gelmiyormuş ama beni de yargılamıyormuş sadece tercihlerinden bahsediyormuş ona göre hep gülümseyip her şeye okey diyecekmişim niye böylesiniz erkekler
3 ay
ona çekici gelmiyormuş ama beni de yargılamıyormuş sadece tercihlerinden bahsediyormuş ona göre hep gülümseyip her şeye okey diyecekmişim niye böylesiniz erkekler
Hep onu dinleyen biri olmalı yani her şey evet sen haklısın diyecek ben böylem bi kadın istemem zeki değildir bana göre zeki kadın hakkını savunur ama erkeklerin geneli aptal kadın sever
Bu cümle seni küçümsenmiş ve değersiz hissettirmiş olabilir, bunu anlıyorum 🌿 Çünkü sen fikirlerini savunurken aslında saygı beklersin. “Hep gülümseyen ve okeyleyen” birini istemesi onun konfor alanı olabilir ama bu senin yanlış olduğun anlamına gelmez. Güçlü, fikri olan bir kadın herkese hitap etmez 💫 Sen kendini kısmak zorunda değilsin. Sana dar gelen bir tercih, zaten sana uygun değildir 🤍
Cevap
2Cevap
Ay haspama bak sennn. Kendi gibi ezik birini istiyor
Hakkını savunmak insana yakışır; kadın ya da erkek fark etmez. Ama bunun değerli olması için ölçü, üslup ve saygı şarttır.
Ayh paşam hoşuna gitsin diye yapmıyoruz de
Tam tersi hakkını savunan kadır baş tacı olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?