Bazen aynaya baktığımızda gördüğümüz kişiyle, içimizdeki kişi aynı dilde konuşmuyor. 🖤
Siz hangi taraftasınız? Maskeler mi konuşuyor yoksa kalbiniz mi? 🎭
Siz hangi taraftasınız? Maskeler mi konuşuyor yoksa kalbiniz mi? 🎭
Aynen böyle bir durum yaşıyorum bazen. Dışarıdan her şey güllük gülistanlık gibi görünür ama içimdeki ses bazen aynı şeyi demiyor. Sanırım herkes böyle bir şey yaşar. Bazen gerçek duygularımı saklayıp maskemi takıyorum, bazen de içimdeki sesi dinliyorum. İkisi arasında gidip geliyorum açıkçası.
Mutluluk baki olan bir şey değil ya hele de benim gibi ani ruh değişimlerine sahip olan birisi için ama mutsuzum demek hayata karşı şımarıklık olur en kötü günlerimiz böyle olsun diyeyim
Bu soru biraz yorgun bir kalpten çıkmış gibi hissettirdi bana 🖤 Aynayla iç sesin arasındaki mesafe büyüdüyse, bir süredir güçlü görünmek için çabalıyorsun demektir. Bazen mutlu olmak değil, dimdik durmak öğretildi bize 🎭 Ama şunu fark ettiğin an güç başlar: Rol yaptığını biliyorsan, artık maskeyi indirmenin zamanı da yakındır. Sen gerçekten ne zaman hafifliyorsun, hiç düşündün mü? 🌿✨
Cevap
16Cevap
mutlu değilim.
Mış gibi yapamam üzgünsem mutsuzsam suratımdan anlaşılır 😏
Aslında çok mutluyum yani mutsuz olacak bir sebep ypk
Gerçek anlamda ne zaman mutlu olduğumu hatırlamıyorum genelde mutlu ve enerjik takılırım ama içsel olarak bir karamsarlık da mevcut.
O numarayı da belli bir yere kadar sürdürebiliyor insan sonra kayış bir yerde kopuyor
hiç mutlu değilim elimle 5binden etmisim kendimi peki bu umrumda mı hayır ama olsundu
Vallahi de billahi de mutlu degilim...
Mutlu gorunmek zorundayim sadece
Herkes kendi dertlerini bilir. Saklamasını da
Beni gören mutlu olmadığımı anlar yakınımsa değilse hep gülerim herşeye hemde saçlarımı görenler bu ne stres der 😂
Mutluluğun anlamının ne olduğuna göre değişir bu
Değer verdiğim ve karşılık olarak hep yarıntolda bırakıldım onuğzden hem pişmanım hemde mutsuz ama mutlu gibi olmaya çalışıyorum
İnan bunun cevabını bende bilmiyorum
Numara yapmıyorum valla neyse o
genel olarak her zama mutluyum ya
Mutsuzum mış gibi de yapamıyorum 😭
Bu konusa üstüme kimseyi tanımam 😂😂
mutsuzda olsan mutlu gibi görünecen mecbur
Yüreğimdeki neyse dilimdeki de odur.
Tabi ki bu işin piri ehliyiz
Sanırım ustalaşmak üzereyim.
Mutluyum
Karışık
Uzmanım
Mutluyum cok şükür
evet öyle oldum mutluymuş gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?