Hayal kurmayı abartıp yaşadığınız oluyo mu?

Yalnızken kendi hayalinin içinde gibi yaşayan insanlar var mı? Mesela kucağında bi bebeği olsa nasıl olurdu diye oyuncakla yastıkla deneyen ya da yatarken yanında biri var gibi yastıkla sarılıp yatan konuşan. Cidden delilik gibi ama sanki herkes bunları yapıyo ya😂
Hayal kurmayı abartıp yaşadığınız oluyo mu?
Cevapla