Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
Olabilitesi yüksek hayallere daha fazla yoğunluk vermekle beraber imkansız hayaller de kurarım.. Hayal dünyası bu ve sınır asla konmamalı... İster uzaya giderim, ister dünyanın öteki ucunda bir yerde olurum, istersem ölen bir yakınımı hayal eder zihnimde canlandırırım yaşasaydı nasıl olurdu acaba diye.. İmkansızdır bu bilirsin ama kurmaktan da vazgeçemezsin.. Çünkü özlersin, özlemek insana imkansız şeylerin de hayalini kurdurur.. Bu bence insana kendini zaman zaman kötü hissettirse bile yine de mutlu etme kapasitesi daha yüksek.. Gerçek olmayacak olması insanı üzer fakat o anda hayali de olsa o kişiyle vakit geçirmiş olmak paha biçilemezdir.. Keyifli günler..
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Merhaba ; bu tür hayalleri kurarım ki gerçekleşsin :) nasıl mı örneğin ben BMW almak istiyordum ama imkansızdı ve gerçekten imkansızdı İnanmazsın şimdi 1 milyon değerimde BMW bir araca sahibim ;) mesela şehir değiştirip iş büyütme hedefim vardı herkes engel oluyordu gerçekleşmesi imkansızdı işi büyüttüm şehir değiştirdim ve İnan bana insanlar benim hayallerime ortak oldular hepsi mutlu hepsi yaşıyor hepsi kazanıyor :) belki basit gelebilir bu hayaller ama İnan oluyor
Hayal kurmak benim hayatımın ayrılmaz bir parçası. Gerçek veya gerçek üstü. Gerçkeleşme ihtimali olsun ya da olmasın, bazen hedeflerimi bazense beni mutlu edecek herhangi bir şeyi. Ancak hayal kurmak sıklıkla çekim yasasını kullanma biçimim oluyor.
Eminim ki kurulan hayallerin birçoğu gerçekleşmesi güç hayallerdir. İnsan yaşayamadığı, yaşayamayacak olduğu şeyleri hayallerinde yaşıyor. Hayal kurmanın büyüsü budur zaten. Gerçekleşmesi mümkün olanı gerçekleştirirsin, hayalini kurmazsın...