En saf versiyonu ona en çok benzeyen yanı değil midir?

İnsanın, çiçeğim, duanın, kuşun, kulun.. Bazen de en güzel hâli en yalın hâlidir. Sistem, gösterişten uzak yalnız ve asil kaldığında insan en çok böyle vakitlerde kendisi olmaz mı?

O zaman neden masum insanları, saflığından ötürü yargılıyoruz ki? Sanki bir kabahatleri varmış gibi. Masumiyet bu dönemin vebasıymış gibi..

Dün gülümün yapraklarını çıkardım birer birer. Aklıma bu soruyu getirdi. Gencecik tohumu dalında bir çiçek olduğunu fark edince hem üzüldüm hem özüne ulaşmanın sevincini hissettim.

Sahi bir insan hem mutlu hem kederli olabilir mi?

Allahın huzuru nasıl hissettiriyor demişlerdir:
Allah'ın huzuru nasıl hissettiriyor demişlerdir:

İnsan da bir çiçek değil midir, toprakta yetişen ve toprak olacak olan?

Kalbimin çiçeğine 🥹

#monplue

En saf versiyonu ona en çok benzeyen yanı değil midir?
Cevapla