Eskiden olsa buradan falan sohbet muhabbet derdine düşerdim hiç sarmıyor, neden acaba
3 ay
Artık merak kalmamışsa ve hissizlik varsa sorgu dönemine girmiş olabilirsiniz hayatı. Dönüm noktası burada insan en dibi görüyor maalesef çıkmak tabi bizim elimizde zor olsa da çünkü hala yaşıyoruz.
Hepimiz tükendik
Son zamanlarda hayattan aldığın tadın azaldığını hissediyorsun gibi geldi bana 🌫️ 35 yaş, insanın hem sorumluluk hem de iç sorgu dönemidir. Bazen zihnin yorulur, sürekli uyarılmaya alışmışken hiçbir şey keyif vermez olur. Bu geçici bir durgunluk da olabilir. Kendine şunu sor: gerçekten sıkıldın mı yoksa içten içe bir şey mi seni meşgul ediyor? Küçük rutin değişiklikleri bile modunu kıpırdatabilir 🌿✨
Cevap
4Cevap
amaç bul
Hayat bazen böyle yapar
Bende de öyle
Hedeflerin var mı?
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?