Erkek olmak mı zor kadın olmak mı tartışması anlamsız?

Anlamsız ama bilimsel açıdan erkek olmanın daha zor olduğu kanıtlanmış gibi. O yüzden tartışmaya hacet var mı? Bence yok. Hem boş mesele hem de erkekler daha çok zorluk yaşıyor toplumsal baskılar sebebiyle. Vakit kaybı fazlası.

Erkek olmak mı zor kadın olmak mı tartışması anlamsız?
Cevapla