Tek taraflı emek ve sevgi birikince yeniden sevebilmek, yeniden hissedebilmek mümkün mü?

Hissedebilmek içtenlik ister. Samimiyet ister emek ister. Bu emeğin karşılığı sadece tek taraflı olması o emeklerin çöpe atılması demek. Tek taraflı emeğin sevginin kıymetini hiçe sayıldığı bir hayatın geriye kalan zaman dilimindeyiz. Bazen keşkelerle yaşıyoruz hayatı bazen de hayırlısı deyip bu da bir tecrübe diyoruz. Bir sonraki tanıştığımız biri bize bu önyargıları kırdırdığı gibi sonraki hamlenin ne kadar acı verebilecek bir pozisyonda olacağımızı kestirememekte. Hayat döngüden ibaret. Aşk mı sevda mı yoksa bu ikisinin de dışında sade tek ve normal bir hayat mı? Bu bilinmez ama en sonunda bir yola düştüğümüz bu zaman diliminde yanlışlar ve doğrular bizi hep farklı yollara düşürür. Şans mı kader mi bilinmez.

Güncellemeler
4 ay
Bazen dokunamaz konuşamaz göremezsin lakin hissedebilirsin!
Tek taraflı emek ve sevgi birikince yeniden sevebilmek, yeniden hissedebilmek mümkün mü?
Cevapla