İnsanları anlamak için çok vakit kaybediyorum böyle aynanda notlar alarak sohbet ediyorum insanlar ile nedendir?

Ya bilmiyorum birisini anlayıp kafamda oturtmak zor oluyor bu yüzden sohbet ederken telefona onunla ilgili notlar alarak ilerliyorum yoksa kafam basmıyor sosyal zekam çok düşük.

Güncellemeler
4 ay
Bu sosyal zekam toparlanır mı? 22 yasindayim önceden daha beterdi şuanda mesajlasirken anlıyorum insanların iç dünyasını yavaş yavaş ve arkadaş olabiliyorum ama yine de insan anlamak zor iş. dersler bile daha kolay yeminle insan anlamak çok zor iş haksız miyim
İnsanları anlamak için çok vakit kaybediyorum böyle aynanda notlar alarak sohbet ediyorum insanlar ile nedendir?
Cevapla