İnsanlar tatmin olamadıkları için mi aynı anda pek çok şeye odaklanıyorlar?

Erich Fromm'a göre bir şeyden zevk almamız için tam odaklanmaya ihtiyacımız var. Bazı çocuklar aynı anda TV, telefon, tablet beraber kullanıyorlar. Yetişkinler de elinde telefon, TV karşısında güya sohbet ediyorlar. 😂 Bu yapılan aktiviteden zevk almıyor olmaktan mı kaynaklanıyor? Belki de hep aynı şeyleri yaptığımız için beynimiz artık dopamin üretmiyor olabilir mi? İnsancıklar da azıcık zevk alabilmek için pek çok şeyi aynı anda yapmaya çalışıyor olabilirler mi?

İnsanlar tatmin olamadıkları için mi aynı anda pek çok şeye odaklanıyorlar?
Cevapla