Tam hayattan bezmişken neden hep hayat bir mesaj veriyor?

Yaşam isteğim yok kötü anlamda değil hayat güzel falan her şeyi yapabilirim potansiyelim var ama isteğim yok

clube gideyim kafamı dağıtırım dedim 2 saat dayandım ben gidiyorum dedim kulaklığımı takıp sahilde yürürken bir kadın para sordu olmadığını söyledim konuşma başlattık herkes beni görmezden geliyor o kadar güzel bir hayatım varken bu hâle düştüm insanlar bencil vesaire ben de biliyorum ablam o yüzden buradayım ya dedim

Ölmeyi düşünüyordum ama o gitmeden önce sen bu hayatta bir değişim gösterecek birisin dedi

Düşündürdü

Hâlâ düşünüyorum

Tam hayattan bezmişken neden hep hayat bir mesaj veriyor?
Cevapla