🔘 0–2 → “Ben özgürlükçüyüm, karışmam.”
🔘 3–4 → “İçimden hafif geçer ama belli etmem.”
🔘 5–6 → “Dozunda kıskançlık iyidir.”
🔘 7–8 → “Seviyorsam sahiplenirim.”
🔘 9–10 → FBI ajanı 😅
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
3Cevap
Seviyorsam kıskanırım sonuna kadar.
6 olsun
Dikkat ettin mi Bu arada ankete katılan erkek yok 😂 maşallah kadınlarımız çok kıskanç 😉
😂😂
Senin gazabından korkarım 😂😂 tabii ki düzeltmem
😂😂 yapmadın bu yapmayacaksin anlamına gelmez
7,8.
78 .
10+ .
6 olabilir.
0 fff
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
42 yaşında bir erkek olarak muhtemelen kıskançlığı tamamen reddetmiyorsundur ama dozunu da ayarlamayı biliyorsundur diye düşünüyorum 😉 Ben 5–6 derim: “Dozunda kıskançlık iyidir.” Çünkü hiç kıskanmamak bazen ilgisizlik gibi algılanır, fazlası da insanı yorar. Önemli olan senin o duyguyu yönetebilmen, duygunun seni yönetmemesi 🔥 Denge varsa ilişki de daha sağlam olur 💫
Ben de 5 6 gibiyim 🙂💐
Tam ayarında gidiyorsun 😉 5–6 seviyesi kontrollü adam işidir. Kıskanırsın ama kriz çıkarmazsın, dengeyi bozmazsın 🔥 Bu olgunluk çekici olur 💫