Kıskançlık seviyenizi 10 üzerinden kaç görüyorsunuz?

🔘 0–2 → “Ben özgürlükçüyüm, karışmam.”
🔘 3–4 → “İçimden hafif geçer ama belli etmem.”
🔘 5–6 → “Dozunda kıskançlık iyidir.”
🔘 7–8 → “Seviyorsam sahiplenirim.”
🔘 9–10 → FBI ajanı 😅
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kıskançlık seviyenizi 10 üzerinden kaç görüyorsunuz?
Cevapla