Bir konu hakkında kendime soruyorum olumlu olunca havalara uçuyorum dua ediyorum ama bazen olumsuz oluyor aynı şey moralim bozuluyor stresten ne yapacağımı bilmiyorum enerjim düşüyor
Bol bol dua ediyorum
Bol bol dua ediyorum
Cevap
1Cevap
Dert etme yav insanız bizler duygularımızında kararsız olduğu zamanlar olabiliyor. Ayrıca sürekli musmutlu olmak mümkün değil, hayatın akışı inişli çıkışlı.. Tamam mutlu olmaya gayret gösterelim tabi ama duygularımızı ve hislerimizi görmezden gelmeyelim.. Eğer huzursuzluk hissediyorsak o an rahat duralım, ne bi karar ne bi seyahat edelim. Ya da enerjin sıfırsa, bırak dinlensin bedenin zihnin. Dinle onu..
Anladığım kadarı ilede bu sende değişkenlik gösteriyor yani dert etme, inişler çıkışlar normal..
Olumluyu kabul ettiğin gibi olumsuzluğuda benimse dışlama onu 🧚♀️
O stres mahvediyor iste beni
Her şey dört dörtlük ilerleyemez. Kontrol etmeye çalış.. 🙏
Hayatın enerjine bağlı değil biliyorsun değil mi, ona bu kadar önem verme
Ya oyle tabi
Ama bazen cok umutlu oluyorum iste meslek olsun gelecek olsun ilsikim olsun bazen bi okadar umutsuz mesela az once mutluluktan havalara uçuyorum simdi moralim düştü olumsuz düşünüyorum
Ya şöyle aslinda mesela bi konudaa kendime soruyorum atıyorum mesela olacak mi olmayacak mi başarabilecek miyim basaramayacak miyim 1 saat once olumluyken Şu an olumsuza döndü ve enerjim 0 gibi hissediyorum
Haklisin normal mi bu durum diyorsun yani
Duayla rahatlıyorum dua ediyorum şükür ediyorum ne diyeyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Duyguların çok dalgalı, bunu yaşamak gerçekten yorucu olabiliyor 😔 Ama bu sende bir sorun olduğu anlamına gelmiyor, insan olmanın çok normal bir parçası. 🌿
Umudun yükseldiğinde gökyüzünde uçuyorsun, düşünce ise yere çakılıyorsun gibi… Böyle anlarda nefes egzersizi, sevdiğin bir hobi, yürüyüş ve güvendiğin biriyle konuşmak iyi gelebilir. Dua etmeye de devam et ama duayı sadece “sonuç” için değil, kalbini sakinleştirmek için de yap 🙏✨
Dua herseye ilaç
Dua gerçekten ruhu yumuşatıyor ama tek ilaca sarılırsan kendini çaresiz hissedersin, yanına küçük eylemler de ekle 😉🙏✨