“Onun aklına hayranım” mı desinler, “onsuz ortam çekilmiyor” mu?

“Onun aklına hayranım” mı desinler, “onsuz ortam çekilmiyor” mu?

Beni zeki bulması biraz daha cezbedici gelir. Eğlenceli olmak güzel ama zekâ takdiri daha derin bir yerden gelir. Sadece güldürdüğün için değil, düşündürdüğün için fark edilmek başka. Ama ikisi bir aradaysa tadından yenmez.
Neden seçim yapıyoruz ki? Zeka bir mutfaktır, eğlence ise o mutfaktan çıkan harika bir yemek. Mutfağı sağlam olmayandan lezzetli yemek çıkmaz. Onsuz ortam çekilmiyor" dedikleri kişi aslında o ortamdaki boşlukları zekasıyla dolduran kişidir. Ama illa birini seçeceksem "Aklına hayranım" desinler; çünkü eğlence geçicidir ama hayranlık uyandıran bir akıl her zaman yeni bir eğlence yaratabilirr.. 💁🏻♀️
Güzel..
Eğlenceli bulması daha önemli. Bilim insanları yalnızdır ancak şarkıcıları binlerce insan karşılar. Bu da eğlenceli olmanın günümüzde daha önemli olduğunu kanıtlıyor.
Ek olarak lisedeki sevgilim bana kitap gibisin, çok dolusun ve zekisin ama çok sıkıcısın demişti. (Neymiş efendim harf hatası yaptığımda mesajı düzenle yapıp yazım yanlışımı düzeltiyormuşum. Anksiyetem mi varmış)
Ya, dimdirekt beni sevsin. Başka bir şey istemem ki.
Ne zekiyim, ne eğlenceli. Kendim kadar kendim işte.
Dümdüz, saf aşk ve sevgi yok mu? Yoruldum..
Vardır elbet
Beni en çok “aklına hayranım” cümlesi çeker ama içinde biraz da “sensiz ortam sönük” olsun isterim 😄🧠✨ Çünkü sadece eğlenceli görüldüğünde insanlar seni derinliksiz sanabiliyor, sadece zeki görüldüğünde de yanına yaklaşmaya çekinebiliyorlar. İdeal olan, ikisini birleştiren ince bir hayranlık bence 😏💫
Cevap
60Cevap
Beni güvenilir bulması daha cezbedici olur. ama zeki ve eğlenceli demesi de güzeldir.
Sende hepsi var can 🥳
Sende de var ama en hoşuna giden güven verdiğini duymak demek ki 🙏♡
🙏🤍💛
Eğlenceli yanım daha baskın Zeki bulmaları da hoş kararsız kaldım🤣
Ben de ben de
Zeki bulması cezbedici ki öyle de derler özelikle belirtilir ama eğlenceyim de kız 😃
Arkadaş ortamında eğlence olsun, aşktada zeka diyorum ehehe
Aklına hayranım Demeleri, gerçi olmasalarda olur :))
:)♡
Zeki bulunmam mutlu ediyo sarışınları aptal sanarlar bende sarışınum zekisin dediklerinde çok mutl oluyom
😂😂
Eğlenceli buluyorsa bu benim için ayrı bir değerlidir, çünkü eğlenceli biri olmak da bir bakıma zekâ işidir...
Katılıyorum 🙏
Zeki insan eğlenmesini de bilir sosyal ve iletişim zekası kıt değilse, bu yüzden zeka diyorum.
1 taşla 2 kuş. djd
Hayır onlar kasıntı oluyor
Sjdj hayır hepsi kasıntı :D eğlenmeyi de bilmiyorlar çok zekiler
Normal derecede dkfjd
Ortam çekilmiyor dense daha mutlu olurdum ya , insanın eksikliğinin hissedilmesi daha güzel bı durum bence
Onsuz ortam çekilmiyor harika bir cümle ya.. Bana da ondan djdj
Katılıyorum kesinlikle
Aynı yola çıkıyor bence zeki olmayan biri eğlencelide olamaz
Oluyor tabii kim demiş olmaz diye
Yalan yanlış şeyler söyleme djdj
Ne zaman doğruyu söyledin djfk
Gel gör ki, sen saat değilsin kdjd
Topun nereye gittiği belli değil
Miyawlama
Hıhı tamam tamam djdj
Zeki bulmasi daha güzel
Eglence kismina gelince bensiz kimse bir sey yapmiyor sen de gel sen olmazsan olmaz vs
Zeki insanlar sıkıcı bulunur djfj
Zeki değilim o zaman bu yaziya göre
Her seyi bana soruyorlar ama..
Googlesın sen djddk
Eğlen bakalim😂
İkiside önemli aslında birbirini tamamlayan özellikler ☺️
Onu aramıyoruz. Hangisiyle size iltifat edilince daha çok hoşunuza gidiyor diyoruz djd
😅 eğlenceli
birinin bana istediği her şeyi soramayacağını bilmesi ve çekinmesi daha cezbedici. :P
Uu sert fkfk
gereksiz samimiyet önleyici daha çok
Orası da doğru tabii
kafa rahat :D öneririm
Sanırım zaten benden çekiniyorlar ellam sjfjs
Valla ikisi de umrumda değil ben kendimi biliyorum zaten 😀
Sen herkese non stop. 😅
Yuh stop sana😀
Ahaha :D
Ohoho 😀
Aynen sen ohoh de
Şişşş stoooppp 😀
Şiş mi 🤦🏼♀️
Ne deseydim pişt mi 😀
Bakar mısınız diyeceksin
Bakar mısınız diyebilir misin diyeceksin 😀
Demeyecem 😒
O zaman ben de domoyocom
🙄🤦🏼♀️
😛😛
Fark etmez İnsan ilişkilerinde kendinde olmayanı karşısında arar kendini tamamlayabiliyorsa ne mutlu
Zekâ ile mizahı perçinleyerek her ikisini ona sunabilirim.
Eğlenmesini bilen birisi olarak bilsin ya da çok zeki birisi olduğumu bilsin yeterki istediğim kişiyi etkileyebileyim ve benim olsun o yeter bana..
Aslında bakarsan zeki olan bir kişi eğlenmesini de bilir bence.. oncin beni cok zeki olarak bilsin.
Eğlenceli bulmasını tercih ederim zeki insanlar genelde sıkıcı bulunur. Ama zekayla espritüel olmak da birbiriyle bağlantılı bence :)
Beni kimse hiç bir şekilde bulmasın
Beni seven insan zaten beni her yönümle kabul eder Oturup kimseye ne eglenceli ne zeki ne başka bir kalıpta olmak istemiyorum.
Bu zor bir ikilem ama eğlenceli olmakta zeka gerektirdiğinden birbirine çok da uzak özellikler sayılmaz.
Onu bunu bilmem de ben ısındığım biriyle Rakı’yla balık, Tom ve Jerry gibi olurum 😃
Vay djdj
Senle sadece Tom ve Jerry gibiyiz şuanlık sjjdjdj
Alfoyla şeysin sen sjdja anlıyorum
Evet Brocum😃
yine kime şarkı söylüyon lan alkjdajdjka
https://www.youtube.com/watch?v=-TSJxAKoMlE
Bütün sırrı bozdun kanka sjjdjd
Kadın video’yu görse yandık bro ele verdin herşeyi sjsjsj
Bir de soruyor musun Ziya bey uslu uslu duruyorduk ya 😂😂
Ben yine Fransız kaldım 🙄🤦🏼♀️
Arap mı iyidir :D vizyonsuz
Arkadaşın sana ziya bey diyor, biz de öyle deriz madem 🙄
Çok kolaymış kskd
https://youtu.be/c3j8zDSpL_M?si=8WfJQnj3aqZGiHCG yine kime sardın Brocum 😃
Sizi birbirinize sarmak lazım 😅
Nein biz erkeğiz jsjsj niemals.. 😃
Sarmayı seviyorsunuz belli ki :D
Profildeki adam sence sarma dolaş olacak birine benziyor mu 😃 sen sarma seviyorsun ama jsjsj
Evet seviyorum sarma djjd nereden biliyorsun
Bilmem öyle gibi hissettim sjsjsj
Zeki bulunan erkek ne hikmetse bı zaman sonra sıkıcı bulunur. Ve bunu sıkıcı bulan cinsiyet genelde karılardır 😂
Beni eğlenceli bulması beni daha çok mutlu eder çünkü erkekler bütün kadınları seksi buluyorlar zaten onun bir ayrıcalığı yok
Okumsmışım😔🙄
Zeki ve olaaaay bulması 💅
Olaysın zaten balımm😋
Seninnn gibiiiii 🤤
Hayır, sen bambaşka bir şeysin 💜
Aynaya bak lütfen ❤️
Iki secenekten zeki desin. Ama en çok başarılı veya güvenilir birisin demeleri hoşuma gider.
Zekiler ile sevisir kadınlar, eğlenceli olanla ancak tadımlık hisler.
Narsist biri gibi konuşacağım ancak genelde etrafımdan bu iki cümleyide sık duyarım
Zeki değilim zaten eğlenceliyim sjsbsb 😅birinine demesine gerek yok😅😅
@ilkoşşg Hahahaha giz senin tatliş özgüvenini yerim :)
İnsanların ne dediklerini umursayacak yaşları geçtim. Önceden de çok umurumda değildi zaten.
Her iki türlüde Einstein gibi dilimiz dışarıda geziyoruz sonra.
Hem zeki hem eğlenceli olduğumu söylerler. Sadece onlar değil bende öyle düşünüyorum. Bence zeki insanın yaptığı espriyle zeka seviyesi düşük birinin yaptığı espri denk değil.
Zeki bulmaları kâfi, ortamımı beğenmeseler de olur.
Biri bakışların felan bişeyler bıdıllanmıştı ortamda dilim dötüme kaçmıştı...
@Sosyetic_SheqiiL cezbedicilik açısından eğlenceli bulması galiba
Eğlenceli bulmayan yok zaten. Zeki bulunmak daha çok hoşuma gidiyor.
İkisi de değil. Çünkü ikisinin de bende olduğunu biliyorum. Malumun ilanı beni mutlu mesut bahtiyar edebilemez
Evlenmelisin benimle demesi daha cezbedici akljdajklda
🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Benim için aklıma hayran olunması daha etkileyici olur
Evet. Sıkıcı olurlar genelde
Hem zekiyim hem eğlenceli ahahsh
Soru o değil yalnız djd
Banane ben yinede zeki be eğlenceliyim ahahsh
😅🤦🏼♀️
Eğlenebilen insan zeki insan değil midir 🤷🏻♀️
Değildir 😅
Yani tabii ki, katılıyorum ama kısmen. Ama bence eğlenceli insan biraz da deli ruhlu olmalı. Kurallara fazla takılmayan, “rezil olur muyum” korkusu taşımayan, rahat biri olmalı. Aşırı kontrollü, sürekli ölçüp tartan biri genelde komik olamaz. Aslında soru şey değil; eğlenmesini biliyor ama zeki değil, zeki ama eğlenmesini bilmiyor da değil. Hangisi daha çok hoşuna gider :D ben ikisi bir anda olmaz demedim ama hangi yönünle anılmak/aranmak hoşuna gider babında sordum.
Ahaha canın sağ olsun 🌸
Zeki bulması kesinlikle😄
Hayır eğlenceli djdk
Zeki olan eğlenceli olmasınıda bilir bence jfjj
Hayır bilmiyor hepsi
Yani o da doğru. Sende haklısın 😄hepsi değil evet. Kuru kuruya olmuyor. eğlencede gerekli. Şimdi katıldım 😅
Dimi ama hatta eğlence daha önemli :D
Kesinlikle kesinlikle 😄 sıkıcı insan çekilmez ya
Hiç çekemeyiz djdj
Bilemedim ikisi de birbiriinden iyi hissettirir
Geriz. Fkfksk
O nedur dkdk
Biliyorsun sen
Şimdi ayıktım 🙄🤦♂️
🤣🤣
Bugün sorular kaliteli, bence zeki demesi daha iyi
Her zaman
Karşımdaki beni cezbediyor mu acaba 😆
Egomuzu koyalım kenara ckxjsj
😂😂
Zeki bulunduysak, eğlenceliyizdir de
Öyle mi oluyor 🤦🏼♀️
Bence zeki insanların çoğu sıkıcı
Onlar canlandı size de öyle olsun djdjs
Zeki bulaması daha çok hoşuma gidiyor 🥳
Neye bulaması jdfj
Zeki bulması işte daaa dizi izliyorum kafam dizide 😂😂
Hangi dizi
Taşacak bu deniz 👀
Sakın spoiler verme :D sahura doğru izleyecem djfjd
Ahaah yok vermem merak et
Biraz 😂😂
Tamam 😂
Heyecanlı bir bölüm ama onu bil 😁😁
Birazdan izleyeceğim
Eğlenceli mizahı iyi olmak zaten bir zeka
Aynen..
zeki insanlar cok makbul gormez canim isveye cilveye odaklan sen
Bir insanla beraber olmak için hem zeka hem de cazibe önemli. Benim için de karşı taraf için de.
Zeki bulması
Hepsi olsa fena olmaz aslında
Keskin zekalı çiçek olmak
Benim için hiçbiri cezbedici değil
Zeka benim hassas karnım
Kimsenin övgüsü önemli değil kendimi seviyorum
'Aklına hayranım' desin de bayılayım🐣
Zekâna hayranım derler genellikle 🤭😊
onsuz ortam çekilmiyor desin
Güvenilir bulsun.
Zeki olanlar genelde komik oluyor bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?