💡 Gece lambası şart
🌑 Zifiri karanlık
📱 Televizyon/telefon ışığı açık
🤷♂️ Fark etmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim cevabım seçeneklerde yok 😀
Ben ay ışığında uyumayı seviyorum, içeriye sızan az biraz ışık nesneleri ayırt edebilecek kadar olması yeterlidir. Zifiri karanlığı sevmem, aydınlıktanda hoşlanmam. Ben karanlık olunca uyuyan ve doğal akışta uyandığımdada aydınlık olduğunu görmesini seven biriyim ehehe tabi işe git gel bazen karanlıkta uyanıyorum ama doğal akış işte ehehe
Ne güzel anlatmışsın 😊 Ay ışığında uyumak gerçekten başka bir huzur veriyor. Ne zifiri karanlık insanı boğuyor ne de fazla aydınlık rahatsız ediyor… Tam kararında bir denge. Aslında bu biraz karakter meselesi gibi geldi bana; hayatın da ne fazlasını ne eksiğini isteyen, dozunda yaşayan insanlar böyle düşünüyor sanki. Sabah doğal akışta aydınlığa uyanma kısmı da ayrı güzel 👌 İşe giderken karanlıkta uyanmak romantizmi bozsa da o da hayatın gerçeği artık 😄 Ama ay ışığı detayı hoşuma gitti, huzurlu bir ruh hali hissettirdi.
Analiz tam yerinde oldu 🤩
Sevdim bunu, teşekkür ederim ahah ben o açıdan hiç görmemiştim bunu. Evet romantizmi bozuyor e o kadarıda artık olsun jdjfj
İyi geceler o zaman efenim 🌕
Sizi anlayabilmek beni mutlu etti hanımefendi 😉 yorum için ben teşekkür ederim İyi geceler efendim 🌙
🙏🧚♀️
Aslında loş ortamda, ledlerle falan uyumayı severim ama sağlık açısından zifiri karanlık daha iyi olduğu için uyumadan önce her şeyi kapatıyorum
Aslında loş ortamda uyumak çok daha güzel oluyor da işte bazen rahatsız edebiliyor. Özellikle bir giderim tuttuğu zaman zifiri karanlığı seviyorum. 🙂
😂 şu hayatta Bir tek beni sen anlıyorsun zaten
İşte bu ya Artık sana yazarken çok rahat olacağım 😂 otomatik düzeltme düzeltse bile sen düzeltmiyorsun anlıyorsun bak hemen 😂
😂😂çok şükür çok şükür.
Ben zifiri karanlık sevenlerdenim, o yüzden bana en yakın seçenek kesinlikle 🌑 Zifiri karanlık. 😴 Karanlıkta uyuyunca uykum daha derin oluyor, sabah da daha dinlenmiş kalkıyorum. Gece lambası olunca beynim tam uyku moduna geçemiyor gibi hissediyorum. Ama bazen koridorda çok hafif bir ışık fena olmuyor. 🌙✨
Televizyon olmadan uyuyamıyorum ben 🙂
Cevap
1Cevap
Hayır kullanmam
zifiri karanlık
Zifiri karanlık, karartma perdem var.
Kullanırım
zifiri karanlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar