Ağlamak gerçekten çözüm değil mi, insanlar neden 'ağlamak çözüm değildir' der?

Eskiden çok fazla ağlamıştım birisi bana ' neden ağlıyorsun ' dedi cevap vermedim bu sefer de ' ağlamak çözüm değildir ' dedi. Bunu neden söylemiştir?

Ağlamak gerçekten çözüm değil mi, insanlar neden 'ağlamak çözüm değildir' der?
Cevapla