İş yerinde kalabalığın içinde yalnız hisseden sadece ben miyim, sizde de oluyor mu?

İş yerinde bayağı yalnız hissediyorum. Aslında kalabalığız ama ne bileyim ben zaten sigara içmeyen biriyim dışarı sohbetlerinde pek yokum haliyle.

Öğlen yemeğe gidilen günler ben de bazen takılıp gidiyorum ama hep içimde bir acaba gelmemeli miydim hissi oluyor. Bu beni rahatsiz eden bir his.

Aslinda mesela 1 kız var hep tek tabanca. Yemeğine tek çıkıyor, dolaşıyor, geziyor tek dönüyor. O mesela acaba hiç mi bunalım olmuyor.

Yaşayan var mı bunu benim gibi?

İş yerinde kalabalığın içinde yalnız hisseden sadece ben miyim, sizde de oluyor mu?
Cevapla