Hep deriz beni anlamıyor dinlemiyordiye, aslınd aneyi anlatmak isterdin diye sormak gelir hep içimden🤷♀️ insanda herkese her şeyini anlatamıyor değil mi

Hep deriz beni anlamıyor dinlemiyordiye, aslınd aneyi anlatmak isterdin diye sormak gelir hep içimden🤷♀️ insanda herkese her şeyini anlatamıyor değil mi

Aslında anlaşılmak dediğim şey çözüm bulunması değil, hissettiğimin küçümsenmemesi. Beni dinlesinler, hemen öğüt vermesinler, taraf tutmasınlar. O an yaşadığım şeyi hafife almadıklarını hissetmek isterim. Bazen insanın ihtiyacı akıl değil, gerçekten görüldüğünü bilmek.
Bence şöyle söyleyeyim; kimse beni dinlemiyor dediğimde aslında çözüm değil, önce gerçekten duyulmak istiyorum. Cümlelerimin yarıda kesilmeden, savunmaya geçilmeden, küçümsenmeden kalbe değmesini… Haklı bulunmak değil derdim; hissettiğimin görülmesi, niyetimin anlaşılması. Bazen sadece Seni anlıyorum demek bile yetiyor. Çünkü insan en çok, yalnız hissettiğinde yoruluyor. Anlaşılmak; yükün hafiflemesi, kalbin biraz olsun huzur bulması demek.
Sanırım bu durumda "beni anlamıyorlar" derken, aslında kendi duygularını, düşüncelerini ve hislerini tam olarak anlamalarını, yani iç dünyalarını kavramalarını istiyorsun. Bir nevi, seninle aynı frekansta olmasını, seni gerçekten dinleyip hissetmesini bekliyorsun. Her şeyi anlatamamak da ayrı bir mesele, bazı şeyler içimizde kalıyor ya da paylaşamıyoruz, o yüzden de anlaşılmak istiyorsun.
Hiç bir şey anlatmayıp anlamasını bekleyen insanlar karşısındakine aslında biraz şizofrenik bir yapısı olduğunu anlatıyor. Bundan bahsediyor olabilirler heheue.
İnsanın “kimse beni anlamıyor” derken aslında istediği şey, derinini görmeleri bence 🖤
Sadece söylediklerini değil, sustuklarının ağırlığını da fark etmeleri… “Güçlü duruyorum ama yoruldum, lütfen hafife alma” demek istiyoruz çoğu zaman.
Evet, herkesle her şey paylaşılmaz; ama en azından biri “abartmıyorsun, haklısın, yanındayım” desin istiyoruz 🤍
Cevap
23Cevap
İçimdeki hüznü, ona karşı olan sevgime saygıma aynı şekilde karşılık istiyorumdur belkide...
kimse umurumda değil.
Valla herkes kendi travmasını tedavi etsin. Kimse kimseyi anlamak zorunda değil. Baskasınin travmasını içselleştirmek zorunda ddğil. Bu cümleyi kuran kişi muhtemelen manipülatif bir tiptir. Acındırma ile ilgi çekmek ve istedığıni yaptırmak bazı kişilerin gecim yöntemi.
Bunu diyenler aslında kendiilerini anlamıyor. Onların asıl istedikleri karşı taraf anlasın ve onlara tercüme tefsir etsin.
Göründüğü gibi umursamaz, duygusuz olmadığımı anlamaları yeter. Genelde yakın çevrem "bir şeylere alınmaz o ya' kafasındalar
kararlarım, düşüncelerim ve teorilerimin nerdeyse tamamı, aslında kolektif fayda üretmeye yönelikti, kimse anlamadı.
"Benim çok ve büyük hayallerim vardı, hem Almanlar, hem dünya için.. kimse beni anlamadı" Hitler - Çöküş
O an ne hissettiğimi neye ihtiyacım olduğunu anlamalarını istiyorum benim söylememe gerek olmamalı bence... Sarılmaksa sarılmak sevgi ise sevgi ne bileyim hissettiğim şey neyse o... Çok mu şey istiyorum 🙃🙃🙃
Kimsenin beni dinlemesine anlamasına gerek yok ki.
Kesinlikle böyle bir şey beklemiyorum kimseden ve zaten şikayet de etmiyorum.
Belli bir zamandan sonra sorunların çoğunu kendi içinde çözebildiğin zaman şikayet etmeyi de bırakıyorsun.
Karmaşık duygularimi..
Aklimdan geçen bin bir düşünceyi..
Kafamda dönüp duran tilkileri...
ne isteyip ne istemediğimi kendim bile bilmemi...
🫣🫣😅
Aslında çözüm değil, hissettiğimi görmelerini isterim. Haklı çıkarmalarını değil; kırıldığımı, yorulduğumu fark etmelerini. Biri gerçekten dinlese belki bu kadar susmazdım.
Anlatacaklarımın içinden yalnızca ihtiyacı olanı alır,
ihtiyacı olanı aldıktan sonra beni dinlemesede olur
maksat yardımcı olmaksa eğer,
ben bu durumdan asla şikayetçi olmam.!
Direk anlattıklarımı ve söylediklerimi. Bazı insanlara anlat anlat anlamıyor. Çünkü işlerine gelmiyor. Yalama ve iki yüzlüler hoşlarına gittiği için.
Valla açıkçası kendi kendine birsey anlamayani artık çokta umursamıyorum.. anlat anlat nereye kadar. değer veren önemseyen bilen kişi zaten bir şey demeye kalmadan anlar birşeyleri :)))
Kimse beni anlamıyor diyen biri anlasilmak değil anlaşılmadigini dusunup herkesten farklı olmayı içten içe sevdiğini gösterir..
Asıl derdin birinin seni dinlemesi değil asıl konu her bku ciddiye almak bunu bırakınca anlatacak şeyin kalmıyor
Kimse beni anlamıyorsa onlar beni anlayacak düzeyde değildir zaten. Böyle bir durumda da susmak en iyi anlatımdır.

Yilannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Insanlar dinleyebilir ama herkes duyamaz insanlar düşünür ama herkes anlayamaz muhtemelen bundan bahsediyorumdur
Beni anlasın bana uyum göstersin her insandan beklentim bu…
boş ver kimse bizi anlayamaz anca düşüncelerimi okuyabilmeli 😂
Şikayet etmiyorum. Zihnimin içini görebilirler. Seçip beğenip alabilir istetiğini...
Ben kendimi anlamakta güçlük çekiyorum başkası nasıl anlasın 😁
Kendi sınırlarını ve başkaların sınirlarıni bilsinler yeter bana
Öyle şikayetlerim yok olanlardan da daralıyorum
Benim böyle şikayetim yoktur. Kimsenin beni anlamasına ihtiyacım yok.
Herşeyi ya da hiçbirşeyi bazen susmak dahi en güzel muhabbeten iyidir
Sırf ona özel bir hikaye, ona özel bir şarkı yazdığımda anlasa yeter aslında sjsj
Beni anlamıyorsa dinlemiyorsa beklentim olmaz önüme bakarım..
Yalnız kalmak istediğimi
Öyle bir şikayetim yok
İç dünyamı görebilen biri
Beni ben olarak kabul etsinler yeterli aslında
O an ki hislerimi anlasınlar yeter
Yormasınlar o güzel kafalarını boş ver
Öyle bir şikayetim yok
Anlamaları gibi bir derdim de yok.
Şımartılmak istiyorum o kadar. 🥰
Haklı çıkmak değil anlaşılmak istiyorum
Anlamazlarsa, tekrar anlatırım. İşim bu🤭
Ayy ne biliyim, bilmedim şimdi djhd
Şikayet etmem bu konuda
Hiç işim olmaz ula
Biz ole seyler yapmayiz
Çok dar bakış açısı
Duygularımı
Gerçek halimi
ben Allah'a şikayet ediyorum kimseye değil
Dur bi eşine sorup geliyorum hemen 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?