Sen mi zor bir insansın, yoksa seni anlayan az mı?

Bazen insan kendini anlatamadığını düşünür, bazen de karşısındakilerin anlamaya çalışmadığını hisseder. “Zor” olmak çoğu zaman farklı düşünmek ya da derin hissetmekten kaynaklanır. Ama bazen de insan anlaşılmadıkça içine kapanır ve gerçekten zorlaşır. Peki mesele senin yapın mı, yoksa seni anlayacak insanın azlığı mı?
Sen mi zor bir insansın, yoksa seni anlayan az mı?
Sen mi zor bir insansın, yoksa seni anlayan az mı?
Sen mi zor bir insansın, yoksa seni anlayan az mı?
Cevapla