Içimizi kemiren o şüphe gercekten sezgi mi, yoksa sadece kuruntu mu?

Her şey normal ilerlerken bir anda içinize küçük bir şüphe düşüyor. Ortada net bir kanıt yok, davranışlarda bariz bir değişiklik de yok ama yine de kafanızın bir köşesi susmuyor. Böyle durumlarda sizce insan sezgisine mi güvenmeli yoksa kanıt yoksa sorun yoktur deyip akışa mı bırakmalı?

Içimizi kemiren o şüphe gercekten sezgi mi, yoksa sadece kuruntu mu?

14 Şubat 2026 Cumartesi 20.59

Güncellemeler
4 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Içimizi kemiren o şüphe gercekten sezgi mi, yoksa sadece kuruntu mu?
Içimizi kemiren o şüphe gercekten sezgi mi, yoksa sadece kuruntu mu?
Cevapla