Sürekli tetikte hissetmek, özgüvenin yerle bir olması normal mi yoksa ben mi abartıyorum?

Müsait olan var mı uzun uzun yorum yapacak birileri

Sürekli tetikte hissetmek, özgüvenin yerle bir olması normal mi yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla