Hayatın sillesini yediğiniz o virajda, kalbinizden en çok hangi duygu eksildi?

Hayatın sillesini yediğiniz o virajda, kalbinizden en çok hangi duygu eksildi?

Sanırım biraz saflığı götürdü. Eskiden daha çabuk inanır, daha az şüphe ederdim. Zaman öğretiyor ama öğretirken törpülüyor da. O saf güven duygusu azalıyor, yerine temkin geliyor. Güçlü yapıyor belki ama bir parça hafifliği de alıp gidiyor.
Hayat benden hiç bir duygumu çalamadı. Fırsat kolllayan, yağmur bulutlarını görünce havalara uçan bi yanım var ki sevincimi gizlemeye çalışmam hayatla alakalı değil. Sandığı biraz havalandırsam kelebekler uçuşmaya hazır. Gününü bekliyorum. O gün gelmeyecek olsa da ölünceye kadar bu hiç değişmeyecek galiba.
En çok saflığımı götürdü galiba. Eskiden herkese daha kolay inanırdım, daha az sorgulardım. Şimdi daha temkinliyim, hemen açılmıyorum. Kötü mü oldu bilmiyorum ama o hesapsız güven duygusu azaldı. İnsan biraz sertleşiyor zamanla.
Bütün duygularım yerli yerinde duruyor. Bende herhangi bir eksilme yaratacak kadar büyük bir şey yaşamadım
Bende en çok saflığı aldı diyebilirim, herkesi “kendim gibi” sanma hali gitti 💔
Yine seviyorum, güveniyorum ama eskisi kadar hızlı değil, önce izliyorum.
Zamanla anladım ki bazı duygular kaybolmuyor, sadece şekil değiştiriyor; umut da böyle mesela 🌿
Seninkini alan neydi, güven mi, heyecan mı, yoksa inanç mı? 💭
Cevap
27Cevap
Acıma duygusu, empati, anlayış, tahammül
tüm duygularımı çaldı.
Bir insanoğlu aldı tüm benliğimi götürdü ondan beridir 14 15 yıldır hiçbir şey hissedemiyorum tüm renkler onunla gitmiş gibi
Hiçbir duygumu kaybetmedim, elhamdülillah. Hâlâ sevebiliyor, güvenebiliyorum. Her ne kadar bazı yaralar açılmış olsa da
Hissetmemeyi öğrendim sevme sevilme duygusunu aramıyorum yalnızlığı çok seviyorum
Merhametim çok fazlaydi
Onu azaltmak zorunda kaldım
Bir ona yaniyorum
İnsanligimizi güzel ahlakımızi kaybetmememiz dileğiyle
Hayat benden en çok güvende olma duygusunu aldı.
Sevinci, umudu, hatta sevgiyi yine bir şekilde bulabiliyorum ama yaslanabileceğim bir yerin gerçekten var olduğuna inanmak… onu çok erken yaşta kaybettim.
Kalpimi ve insanlığımı alıyor benden mücadele ediyoruz
Aksine daha ılımlıyım daha hassas insanları daha iyi anlıyorum
Hangisini bıraktı ki aç gözlüymüş her şeyi alıp gidiyor bizleri hiç düşünmüyor
En çok heyecanımı aldı.
Geriye daha sessiz ama daha derin bir ben bıraktı.
Umut bir duygu sayılırsa eğer onu aldı götürdü.
Hayat benden çalmadı. Kötüyü alıp iyiyi verdi. Ben buna hobin rood deriim 😀
Umursama ve önemseme duygumu
Evet canım acımıyor. Eskiden de pek acımazdı.
Umudumu gömdüm mezara. Beraberinde; hevesi, neşeyi, merhameti de katarak...
Bu aralar düşmüş gibiyizde kalkarız
Umutlarımı götürdü
Guven duygumu yitirdim
Hiçbir şeye hevesim kalmadı eskisi
Hiçbir şey çalmadı şükür
Mutlu olamıyorum pek
Olayların artık sıradan gelmesi, vede tepkisizlik.
Hayat kimseye bir şey yapmaz. Kendi işini yapar.
bu topluma olan sevgiyi
Biz calariz hayat degil
Merhamet ve sevgi
Sanki beni benden almış gibi..
@na-n şaşırma duygusunu aldı gibi
Hayat benden bir şey alıp götüremez
Heves ya
Umut.. m
cok defa
Sevgi kesinlikle
Yaşama hevesi 😃
Güven ve durustluk
Güven ağırlıklı olarak
Güven
merhamet ve güven
Umut
Mutluluk :)
Bir duygum yok benim 😃
Yaşama isteğimi
Empati..
Masumiyeti.
İnsanlığımı
güven
Sevgili..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?