Selaaammm 💖
hangi duygu sizde en en en yoğun onu tahmin ediyoruuuzzz 🧚♀️
Tabi bu sadece bir tahmin, hayal ürünüdür ehehe
@Psigareşh ile tahmin edeceğiiizzz 🥳

Selaaammm 💖
hangi duygu sizde en en en yoğun onu tahmin ediyoruuuzzz 🧚♀️
Tabi bu sadece bir tahmin, hayal ürünüdür ehehe
@Psigareşh ile tahmin edeceğiiizzz 🥳

Öncelikle bu ortak soru sorma fikrini , belirttiğin ve dile getirdiğin için mutluyum teşekkür ederim... Benim için farklı bir deneyim oldu bu ve oluyorda...
İnsan garip bir varlık bazılarına erişmek , yetişmek hatta ortak bir paydada buluşmak bile zor... Bir noktadan sonra insan ve hisleri köreliyor...
Senin icin tahminde bulunursam hımm...
Mutlu, düşünceli , bazen kafası karışık az bir şey lakin bu karışıklık uzun bir gölge yaratmıyor bazı konularda tavrın net olduğunu tahmin ediyorum
Ben teşekkür ederiimm 🌟
Bi noktadan sonra evet köreliyor yeni bir şey gelmediği sürece ama belki..
Teşekkür ederim Psii 🧚♀️
Tuttu diyebilirim kii 🥳
😌🙃
😌🥳 bu olcaktı yav 🤦♀️
Sendeki duygu bence tatlı bir heyecanla karışık özgüven patlaması 😄💖 Hem ilgi çekmekten hoşlanıyorsun hem de eğlenmeyi çok seviyorsun, bunu saklamıyorsun. İçinde minik bir “Acaba insanlar beni nasıl görüyor?” merakı da var gibi. Genel hissin: Neşeli, flörtöz, kendini seven bir kafa 🥰✨
He çok meraklıyım İremolog aşırı merak ediyorum kim beni nasıl görüyor 🤦♀️
@Psigareşh sen tahmin et bakim 😀
🤦♀️🤦♀️🤦♀️
@Psigareşh sen beni tahmin et hadi bekliyorum 😂
@Psigareşh he ya ne diyor bu, bozuk bu bozuk 🤦♀️
Cevap
29Cevap
Sen edebilirsin o engelli.
Pekii, bence bu aralar sakinsin yani huzura yakın 🌟
✨🙏
En yoğun hangi duyguyu hissediyor olabilirim, an itibariyle ben de bu suali kendime sordum
Düşünmeye teşvik ederiz ehehe şaka tabii
Bana çok huzur hissi veriyorsun yani böyle kendini iyi hissettiğin uzunca bir dönemdesin 💫
Şu an tam olarak öyleyim 🥳💜
Olur edin bakalim 🙃
Psi iyi sallar zaten 😅😝
He yav Psi çok iyi tahmin ediyor 😅
Bence seennn.. biraz durgun gibisin sanki, düşüncelide olabilir 💫
Tıkkk yok seninki tutmadi cnm🤭🙃
Ehehe iyi ki tutmadııı 🤦♀️
En son durgun insan ben olabilirim herhalde 🫣🤪🤪
@Psigareşh wallahi bravo 👏👏
Yalniz 2 saat konusunu biraz abartmis olabilirsin, yrm saat diyelim biz ona 🫣😝🍫
@Psigareşh ehehe tamam kabul
Tesekkurler ardkslar, ikinizin de agzina diline saglik
Teşekkür ederim 💖
Olur edin hadi 🌸
@Psigareşh denge iyidir ama ben dengesizim albayim jsjs
Neşelisin bence şu sıralar 😌
@Selinawoman çok şükür 🌸
💖
Edin bakalım
Neşelisin bence kii
İki muhteşem insan, tahmin edin bakalım.
Daha net olduğun ama yinede az biraz yorgunsun mu acaba.. Yinede gülmeyi ihmal etmediğin bi dönem ama tabi 🧚♀️
Teşekkürler bu arada Psycho bilmukabele eheh ben tahmine girdim hemen 🤦♀️
@Psigareşh @Selinawoman Ricalar efendim. Karanlıkta kalmayı seven bir ışık hüzmeseyim. Karanlığı karammsarlığı severim ama her zaman herr koşulda çıkış yolunu da bulurum. Tercih meselesi :)
Olur..
Hayal kırıklığınız var mıı acaba
Gençler bu ara bomba gibiyim yapmayın ama böyle 🤣💞
Eyvah ahaha daim olsun efenim 🤦♀️😂
Olur
Biraz mutsuz hissediyorum umarım yanılıyorumdur
Geçer efenim umarım 🙏
Rica ederiimm
E hadi bakalım :D
Sevgi dolu ve musmutluu 🌟
@Psigareşh biraz mı çok kibarsın😅
Ooooo teşekkürler selena :D
@Selinawoman amin hep💕
Ne demekk 💖
Edebilirsiniz
Kaygı diyorum bende
İkinizde nokta atışı yaptınız tebrik ederim
🙏
@Psigareşh zaman ne göstericek bakalım
Hayal kırıklığı
Amma biz tahmin edecektik eheh
Yaaa ne yorulması efenim 🧚♀️
@Psigareşh teşekkür ederim
Stalksız yapın ama
Aşk acısı çekiyorsun sanırım 😅
"sanırım" değil ama işte, gidip bakmışsın :(
@Psigareşh kararlıyım evet, uzun süredir olmadığım kadar.. ve geri adım da atmiicam..
@Psigareşh Teslim oluyorum.. bunu 1-2 güne kadar tamamen görüyor olacaksınız.. bir konuda ki kaderimi, birine teslim ediyorum, sonsa son, başlangıçsa başlangıç.. o karar verecek..
@Psigareşh etmeliyim evet..
Ya be bu cevabı “stalk edin” gibi okudum ondan profile baktım jdjdj aklım neredeymiş, şu an anladım cevabı 🤦♀️😂
Kusura bakmayınız lütfen..
Ciğerimden kan damlarken bi gram tebessüm etmiş olduk.. bugün yarın, iknizden bir iyilik isterim, yaparsınız umarım ödeşiriz
@Psigareşh bişey çıkmaz öerak etmeyin.
Bir tahminde ben alabilirmiyim?
Elbette 🧚♀️
Onaylanma ihtiyacı duyuyorsunuz gibi hissediyorum..
Olur edin
Bence umursamazsın bu aralarrrr
@Selinawoman doğru bildi bu ara boşvermişlik daha çok Teşekkürler ikinizede 🙏🏻
Rica ederiiimmm 🧚♀️
Olur kiii 🙈 edinnn 🥳🌸
Ayy evett jsn ne öğrensem hayata geçiriyorum jsn 😅 teşekkür ederimmm 🦋
Şimdi bu emojiler olunca bi neşe enerjisi alıyorum ama arkada belki daha farklı duygularda olabiliiirr umarım yoktur tabi 🫂🧚♀️
Rica ederimm 🙈🦋
Daha farklı olarak mutlu duygular varr diyebilirimmm 🙈💓 teşekkür ederimm 🫂💐
Çook sevindim daim olsun 🤩💖
Teşekkür ederimm bilmakbulee 💖🙈🦋
Olur
@Psigareşh yok fazlasıyla kararlı olduğum bir dönemdeyim 😅
O zaman net bir dönemdesiniz diyeyim tutsun jdjd
Tuttu 🙄
Mutlusunda ama 😅
@Selinawoman mutluluk mu keşke bozmasaydın ne güzel tutmuştu 🤣
Bekliyorum bakalım tutturabilecek misiniz?
Umursamaz bu aralar bence ehehe
Tuttu mu yav ahah
@Psigareşh sanırım ülkemızdeki her bireyin mutlu olmaya ihtiyacı var hepimiz mutlu olalım inşallah
Mutlu akşamlar diliyorumm 🧚♀️
@Psigareşh inşallah
Evet tabii ki
Aynen Bremîn, evet tam olarak böyle, genel olarak bu aralar hayatım ile alakalı her konuda kararsızım. Teşekkürler yorum için. 🥂
Dikkatlisin diyeyim bende o zaman kararsız ama dikkatli 😇
@Selinawoman doğru bildin çok teşekkür ederim hayatım 🖤
@Psigareşh Çok Spas umarım öyle olur ✨
Ne demek 💖
Olur buyurun
Sevinç ve sevgi doluuu 💫
Rica ederiiimmm 🌟
Selamm edin bakalım 🤩
@Psigareşh doğruu 🙏
Hasta olmak iyi geldi ehehe
Bende bir terslik var ama du bakalım 😂
@Psigareşh sağol Psi geçer bee 😀
Aynı fikirdeyim 🥳
Aboo ahaha geçmiş olsun yeniden terslik olmasın yav
İlham var bence 🤩 umarım doğrudur hanım’cım jdjdj
Hastalık yavaşlatmakta zorlandığım, sürekli hararet modunda olan zihnimi yavaşlatıp soğutucu etki yaptı 😂
Bu sabah yataktan çıkınca uzun zamandır ilk defa üşüdüğümü hissettimm
Demek ki arada hasta olmak da lazım ehehe
Evet yavaşlamışken yazmaya da döneyim dedimm
@Psigareşh rica ederimm 🙏
İlhamların bol olsun eline sağlık şimdiden ne yazıyorsun peki 🤩 @SoloSofistike
Bende onu sorcaktım sonra dedim belki özeldir @Selinawoman
Geçen hafta anlatmıştım size hani Selin'in sorusunda galiba 😀
Her gün yaşadığımız olayları, bize etkilerini, duygu ve düşüncelerimi okudukları zaman annelerinin hayatına tanıklık edebilecekleri şekilde yazıyorum. Yazarken tekrar değerlendirme fırsatım oluyor benim de her şeyi 🥳
Güzel oluyor güzel..
@Psigareşh yav sen sor. Ben bir yerden, bir şekilde anlatırım sana ehehe
Aaa evet.. bende gene hafıza gitti @SoloSofistike yav : /
Fakat güzel sevidim bu fikri , bencede cok güzel seni kutlarım kuzen...
Eheheh teşekkür ederim kuzen 🙏 biliyorum fakat tekrar hatırlattığın için mutluyum...
İki hafızası kötü olan arkadaşların var hanım’cım 🤦♀️😅
Eline sağlık yeniden güzel bi düşünce 🙏
Olsun bee ben de unutuyorum. Hatta unutuyorum diye yazıyorum aslında. Söz uçuyor yazı kalıyor malum 😀
Demi gurban @Psigareşh
O kadar haklısın kii 🫠🙇♀️
Bak bu konuda çok haklısın yazı kesinlikle kalıyor 🙏 @SoloSofistike
He qurban : ) 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
tiksinti. Erkekler kızlara niye et dediğini bire bir görerek tiksinti.
Oluuur
Bencede neşelisin enerjini seviyorum 😌
Ah be, tez vakitte musmutluluğa erişirsin umarım 💖
Teşekkür ederiiimm 💖
Edebilirsin ✨
Edebilirsiniz*
Pozitif 🧚♀️
Evet doğru ✅🥳🎈
Buyur et bakalım
Yorgun evet bencede
Olur
Yoo önemli değil. Bir baktımda galiba herkes karamsar senin gözünde jdjsjgs
Huzurlu hissediyorsunn
Evet sendeyiz
Düşüncelisiniizz
Buyurun..
@Psigareşh nokta atışı 👍
Mesele de bu, farkındayım, çözüm bulamıyorum. Geçiş aşaması sanırım.
Evet geçiş aşaması sonucta beyin bu farkındalığı kazandığında... Bununla ne yapacağı kısmını aramaya başlar , meselenin köküne indiğinizde işin rengi değişsede pozitif kalmaya çalışın bu size bence epey bi yardım edecektir.. şöyle bir örnek vereyim...
Tamam şu an kötü hissediyorum..
Neden? Misal istediğim gibi olmadı. Gelecek sefere daha iyisini denerim demeniz ile. Alllah kahretsin gene olmadı demeniz farklı sonuçlar doğuracaktır sizin içsel benliğinizde..
Kötü bir olayda olabilir mesele bizim bakış açımız bence...
@Psigareşh oldukça yerinde tespitler 👍
Hem teşekkür hem takdir ediyorum.
🙏🧚♀️
Lütfen
Kendini bulduğun ve mutlu hissettiğin yerdesin (konum olarak değil yani daha ruhsal açıdan) 🧚♀️
@Psigareşh sanırım öyle, teşekkürler
Et bakalım
Bence bu aralar huzurlu hissediyorsun 🌟
@Psigareşh siz doğru hissettiniz. İnşallah dediğiniz gibi olur ve tüm kararsızlık ve endişelerim geçer. Çok teşekkür ederim
@Selinawoman size de teşekkür ederim
@Psigareşh inşallah sağ olun
Go ahead
@Psigareşh hayatimda insan yok. 4 yildir amerikada cirpinip duruyorum. burada her sey sozlesme maalesef guven duygusunu unutali cok oldu. Kismen haklisin
@Psigareşh. :))) 3 defa okudum sonra aha anlami cok hosuma gitti isminin. Bunu senden calisyorjm araba plakama yazacam. Gelek xweşe
Her şey gönlünüzce olsun 🙏
Buyurun
Yorgunsunnn
Olur.
Huzurlu hissediyorsun bence 🌟
Rica ederim 🧚♀️
@Psigareşh teşekkürler dostum umarım hepimiz içinde öyle :)
Bol şans
Bencede mutlusunn
@Psigareşh İkinizede teşekkür ederim
@Psigareşh Kolektif mutlulukları seviyorum, teşekkür ederim.
Ne demek 🧚♀️
Hayret içindeyim.
O evreye ulaşamadığımdan bilmiyorum ne diyeceğimi...
Kendimin ideal versiyonuna yıkarak ulaşacağımı zannetmiyorum bundan dolayıdır belkide... Bu durumu aşmış biri için , diyeceklerim saçma gelebilir fakat... Emekle inşa ettiğim bir şeyi yıkmak yerine dönüştürmeyi tercih ederdim..
🙏
Olur
Yorgun ve karışık diyorum benn
Sen kahinsin 😁
Efenim tez vakitte çözülmesi dileğim ile eheh
Yalnız bak kısa yazmışsın
İşte benim aradığım bu ya ahahahs
Tahmin sorusu olduğu için istisna sadecee 🤦♀️😂
Devamı gelsin 😁
Hayiiirrrr
Aldım verdim çapraz tuttum kırmızı ışığa baktım arabayla gazladım 777
Totem yaptım heheheh
Tövbe dedim bozdum jdjfjd
Olabilir.
Az biraz yorgunluk var mı acaba 🙇♀️
Tahmininden yanilmadın. Yağmurdan kaçarken gece vakti doluya tutuldum. 😀
Aman geçmiş olsun üşütmeyiniz ehehe
Yok bana bir şey olmuyor genelde. 😅
Teşekkürler efendim.
Geceniz güzel olsun.
Tam öyle dediğimiz anda oluyor genellikle ahaha yinede dikkat ediniz 🧚♀️
İyi geceler sizede 🌟
Teşekkürler...
Yok geçen bir nezle olayım dedim hastalık bir gün zor durdu bende. Arkadaşlar hala hasta ıslandı. 😅
Kendine iyi bakıyorsun demek ki ahaha darısı başımıza jdjdj
Amin...
Çok şükür, elbette ne yiyor ve içiyorsam dikkat ediyorum. Hastalık gelince inatlaşıyoruz. 😀
Kazanan sen oluyorsun sonuç olarak, tebrik ederim 😌
Teşekkürler...
Hastalık korktuğum şey değil zaten yeterki sevdiğim insanlarda olmasın. 😇
Umarım kii.. Güzel düşünce 🧚♀️
İnşaallah efendim.
Teşekkürler.
Fekadarlik olmadan zafer olmaz. 😇
Doğru efenim 🙏🧚♀️
Evett
Bence oldukça kendinden emin bi ruh halindesin 🧚♀️
Olur..
Kendini dinlediğin bir dönemdesin 🌟
@Selinawoman bu aralar gel gitlerim çok evet )))
Olumlu anlamda mı bu @Psigareşh
Teşekkür ederim size de keyifli mutlu günler 🙏
Olur
Bencee mutlusun 🥳
Öyleyim teşekkürler:)
merak ettim
@Psigareşh yok
Kararlı bir dönemdesin bence 🌟
Edin
Net ve kararlısın 🌟
Teşekkürler 😃
Olur 🙂
Bence sakinlik var öyle hissediyorum rahatsın 🌟
Öncelikle ikinizinde yorumu için teşekkür ederiim. 😊@Selinawoman @Psigareşh
@Psigareşh doğru tahmin evet😅
Ne demek 🧚♀️
Olur buyrun
Mutlu ve huzurlusun bencee kii 🌟
@Psigareşh geride kaldı ya hshdjfkhdjfl elhamdülillah ama doruu
@Psigareşh teşekkür ederim hepimizin günleri müko olsunn
Teşekkürler angeblanc 💖
Olur.
Sessizsiniz bu aralar
Olur 🙃
Bence bir çok şeyin artık farkındasınız metleşmişsiniz eheheh
Rica ederiz 💖
Olur tabi
Bazı şeylerden sıkılmış ve yenilik istiyorsuunnn
Et hadi
Hemfikirim, biraz kızgınsınız sankii
Rica ederiizzz 💖
Olur edebilirsiniz
Uykulu ve de yorgun 😀
Uykulu ve yorgun çok doğru bir tahmin🙂İkinize de teşekkür ederim 🙏
Ne demek bolca dinlendirin zihninizide bedeninizide efenim 🙏🌟
Tamamdır 👍🏻
Piki edin...
Neşelisin mutlusun bence kii 🤩
@Psigareşh sen daha çok yaklaştın, ikinizede teşekkürler...🙏
Ah be.. Neyse benimkide ondan sonraki duygu durumu olsun umarım kii 🙏
Buyrun
Bence durgunsun..
Öyleyim 😔
@Psigareşh kesinlikle öyle teşekkürler
@Psigareşh işsiz olunca mutlu olurum sandım ama sanmıyorum
@Psigareşh orada mutsuz olunca evde mutlu olurum dedim 😂
@Psigareşh doğru diyorsunuz 😊
olur
Umutsuzluk seziyorum efenim, umudunuzu kaybetmeyin 🙏
Hmmm
Olur
Bence bu aralar gayet kafanız rahat gibi 😇
Kesinlikle öyle, teşekkürler. 😊
Rica ederiimm
Çoktan gördüm hesapları, kapattım defterlerini. 😎
Teşekkürler 😊
Olur.
Hafif üzgün ve de kırgınlık🙇♀️
@Selinawoman Doğru tahmin🙂🙏
@Psigareşh Pek öyle olmasam da teşekkürler tahmin için🙏
🙏🌸
Üzüldüm doğru olmasına yav
Yani genel olarak uzun zamandır ruh halim böyle olduğu için sorun yok🌸✨
@Psigareşh Teşekkür ederim, tavsiyenize uymaya çalışacağım🙏
Olur
Heyecanlısın bence eheh nick yaş bunu hissettirdi bana 😀
İkiniz de doğru 😀
🥳🥳🥳
🩷🤍🩷🤍🩷
Et..
Kırgın değilde mutsuz diyelim
Yorgunsun diye ekleme yapayım bende o zaman 🙇♀️
Edun ula
Düşünceli ama umutlu ehehe
Mutluluklar 🤩🌟
Katılıyorum Psi’ye 🙏
Olurrrr
Hissettiğim var ama şu son günlerde mutluyummmm
Ayy kızı beklemedm 🙀
Ahahah bütün cevaplara geç kalıyorum şu an jdjf
E bende o zaman mutlusun diyeyim ehehe
Oluurr
Belirsizlik var mı acaba kiiii
@Psigareşh teşekkür ederim
edebilirsiniz
Bencede durgunluk var gibi sanki 🧚♀️
Ne demek 💖
Et bakalım
Ahaha bilemedim.💞 Teşekkür ederim🤩🙏❤️
Bence musmutlu ehehe 🥳
Yanlışş😬😂😂@selinawoman
Eh be üzüldüm 🙇♀️ Umarım olursun ama eheheh
Tişikkir ederimmx psigareşh yakın sey söyledi var onda cevherler 👏
Var varrr😅 kabul et
Var var onun tahminleri çok iyi tutar 🤩
Tovbee😂 durugörü diyelim kalpgözü diyelim katmayalım 2. Boyut varlıkları araya😬😂
Hayır efenim gerçekleri söylerim😌
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar