Günaydın. Bende İnsanları olgunlaştıran şey görmüş geçirmiş olduğu hadiseler , yaşadıklarıdır. Tecrübe dediğin şey hayattan yediğin kazıklar toplamı
Sizce?
Sizce?
Ne yaş, ne de yaşanılanlar.. insanı olgunlaştıran farkındalığıdır. Hayattan kazık yemeye de gerek yok, başkasının yaşadığı olayı neden-sonuç ilişkilerini iyi anlayarak tecrübe edinebilirsin
Yaşadığı acılar ve tecrübeler
Hiçbiri. Kendine ne kattığı
Bence yaş tek başına hiç yetmiyor, haklısın 👍 Tecrübe; yediğin kazıklar, yüzleştiğin acılar, sorumluluk alışın, hatandan ders çıkarışınla alakalı. Ama herkes aynı şeyden geçip aynı olgunluğa ulaşmıyor. Asıl fark, yaşadıklarını nasıl anlamlandırdığında ve egonu ne kadar terbiye ettiğinde ortaya çıkıyor 😉✨
Cevap
1Cevap
Yaşadıkları
Davranışları
Yaşadıkları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?