İnsan neden en çok güvendiği yerden, en emin olduğu kişiden darbe alıyor?

Hayatın yazılmamış bir kuralı var sanki: Neyi çok büyütürsen onunla küçülüyorsun, kime çok güvenirsen onunla sınanıyorsun. İnsan neden hep en emin olduğu yerden darbe alır? Bu bir tesadüf mü yoksa hayatın bize "kimseyi/hiçbir şeyi putlaştırma" deme şekli mi? Sizin en büyük sınavınız nereden geldi?

Sandığından sınanmak
Sandığından sınanmak

#KişilikKarakter

İnsan neden en çok güvendiği yerden, en emin olduğu kişiden darbe alıyor?
Cevapla